Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMini a túra
25. 04. 2005
2
0
6369
Autor
Renas
Teplota stúpa
bližšie k ohňu.
bližšie k ohňu.
Nicollette
28. 04. 2005
jo, roztopily a já jim chtěla pomoct, zachránit je, podrážky moje nešťastný a neměla jsem na to makat, protože až pak se rozpatlaly a změnily mi totálně tvar .o) prdel to byla, jo
Nicollette
28. 04. 2005
inlajn: budem
nico: čo ja viem čo prosíš :)
ja len že glady sú lepšie než podpätky
určite TI TO SEKNE
Nicollette
28. 04. 2005wedle_vazy
28. 04. 2005Nicollette
28. 04. 2005Nicollette
28. 04. 2005Nicollette
28. 04. 2005
ty meleš, že ich máš 12krát do roka a vieš čo?
tak si ich maj a pozdravuj mesiac december a tetu marciu a celý pičný kolektív na čele s Rasťom čo sa holí v podpaží a v rozkroku. Ahoj nicollette. pekný deň
Minim_Sladkyj
28. 04. 2005Minim_Sladkyj
28. 04. 2005
všetkým avi: roztopili sa vám už niekedy na táboráku podrážky na topani? Nicollete si neviem prečo predstavujem skôr na vysokých podpätkoch a to sa ako isto uznáte, k táboráku nehódi:)
..jo, tak vy nosíte na Slovensku boty? Sorry....neznalost reálií neomluvá!
TIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
taky by ses ale moh vobout...jako Renas....tady máme bot....i tenisky, jaký máš číslo?
Minim_Sladkyj
27. 04. 2005
haiku haiku
aha tak toto nie je haiku. Hm... Čo teraz? Ja si to hodím! Obesím sa na bonsaji! Ale nie.
:o)) neoběšuj se na bonsai :o) i když je to děsně srandovní nápad :o)
jen to dej do kategorie miniatury, ne a máš to :o)
tak dobre. nechám si poradiť. Mohol by si mi please napísať nejaké formálne pravidlá haiku? Aj keď v podstate mám za to, že na pravidlá srať, ale zaujíma ma to.
já jsem taky zásadně pro heslo: na pravidla srát :o)
nevim přesně, jak má haiku vypadat, jen vím, že tohle nebylo...
určo má tři řádky a jde o počet slabik, který se střídaj 5-7-5 nebo 7-5-7, ale já nevim přesně, někde si to najdi na netu :o) já to jednou taky hledala, ale nakonec jsem od pokusů o haiku upustila .o) proč to lámat přes koleno, že jo :o)