Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČtvrtek - pohovor - hovor - vor - r
28. 04. 2005
4
0
3293
Autor
REDH0T
Otázka : ...
Odpověď : ano
Otázka : ...
Odpověď : poprvé v sedmnácti letech
Otázka : ...
Odpověď : nevím, nevzpomenu si
Otázka : ...
Odpověď : jsem připravena ji použít
Otázka : ...
Odpověď : co si to dovolujete!?
Odpověď : kde je moje kancelář ?
Otázka : ...
Odpověď : ano
Otázka : ...
Odpověď : poprvé v sedmnácti letech
Otázka : ...
Odpověď : nevím, nevzpomenu si
Otázka : ...
Odpověď : jsem připravena ji použít
Otázka : ...
Odpověď : co si to dovolujete!?
Odpověď : kde je moje kancelář ?
Otázka : ...
pozorovatel
07. 05. 2005Modrá_kočka
28. 04. 2005
použij fantazii - nemysli v předvídaných formách. Text je o úplně jiných věcech :o)
Modrá_kočka
28. 04. 2005
Potom to ale znamená, že ve třetí se ptá, jak se jmenuje České středohoří...
interaktivní scénář, to je jak to konceptuální umění, čoveče a já stejně jako ty a oni sme třešinky na jeho dortu, tak copak si asi vymyslíme?někdo branky zavírá a někdo zas otvírá, nevím, bolej mě zuby, dneska z toho bude akorát, že třešinka se zakutálela škvírou pootevřenejch dveří do kanceláře a nechala na zemi tři cherry tečky...musela sem..nemohla sem!
není čas říct e? vzdát předčasně nohu si hodit za krk, kolem provaz obtočit, k zemi přilepit dvojsložkovým lepidlem a zmítat se jenou nohou na ní?ježiši zase sme vobkroužili celej vesmír a nikdo nám nerozumí a lepidlo nevydrželo! - e?:-)
smě mě pěkně zblbli, seru na vás....ale díilo mne zasáhlo i přesto...redhotovský ptydepe....tip.