To mi připomělo, že také mám mobil. Někde.
Nebo jinde? No, však on se ozve.
já pravidelně vytáčím v kapse svého bývalého třídního... volám mu 3 - 4x týdně... možná už mu to leze na nervy :-D
:))u teba je teda veselo a veselšie
Tak tohle mne zase jednou dostalo. Jsi prostě klasik. TIP
Já nevim, co psát.. :-)) Strašně se chechtam.
-t-
-V-
Áďo, díky moc za obsáhlou kritiku! Udělala mi velkou radost! Máš pravdu, že to jsou spíše jednotlivé zážitky a některé moje dílka se fejtonu jen blíží, ale občas se mi povede plnotučný fejeton. Úplně nejradši bych psal jako Raymond Chandler, ale každý umíme něco jiného ;-))
Měj se a ještě jednou dík!
Ahoj Vaude,
máš pravdu, že napsat o tak všední věci jako je mobil-nevšední fejeton, je úkol pro zdatného "psavce".
Myslím si, že tobě, díky několika krátkým a velmi humorným minipříběhům, se to podařilo na výbornou.
Čtenář je baven odstavec za odstavcem tak, že se ani nenaděje a už je na konci příjemného a zábavného fejetonu.
Velmi ti závidím, že umíš psát krátké, obsažné věty s vtipem na konci, typu: "Záviděl jsem podnikatelům s obřími kufříkovými telefony co rušili příjem televize půlce sídliště." nebo "Titěrné kolibříky, co nahradí několik věcí, jež jste do té doby nikdy nepotřebovali."
Fejeton je však útvar roztodivný. Po autoru žádá, aby se na téma podíval s odstupem a nadsázkou a protkal své dílko myšlenkou hodnou zapamatování. Osobně se mi takový fejeton ještě nepodařilo napsat :-) Ani přibližně! Ale myslím si, že pokud tvůj příští fejeton bude své jednotlivé odstavce více spojovat nějakou myšlenkovou nití a nejen tématem fejetonu-bude se bezesporu jednat o famózní počin!
Děkuji Ti za příjemné počtení-dobře a mile jsi mě pobavil. Dovolím si ohodnotit "Tipem".
;-)) to jo, on to byl zřejmě telefon s Parkinsonem. Ale pak dostal i Alzheimera, tak jsem ho musel vyměnit.
Můj telefon uměl vibrovat nejlíp ze všech. Tradičně vyhrával závody mobilů na našem oddělení. Nejrychleji převibroval celou lednici.
představa toho:))))))))))))))))))))
:-) to jsme hrávali na JIP, když jsme čekali v noci na pacienta
Tak napiš o obojím, určitě najdeš souvislosti :)...
:))) Hlubší kritiky jsem zcela neschopen, ono kritizovat s přiblblým úsměvem od ucha k uchu by bylo nedůstojné... Takže jen - díky :)...
Díky, díky! Zrovna přemýšlím, jestli nenapíšu něco o zubařích nebo policajtech - obě tyto skupiny obyvatel mi teď výrazně znepříjemňují květen.
Ty si sám vyrábíš pacienty ? No jo, kšef je kšeft ;o))
Jedním slovem:
Perfekt ! :)*
Jo abych nezapomněl - hezký víkend :)
:)
Už jsem se otřepal ze dvou pokut v Brně, tak snad bude fajn víkend. Tobě taky!!
Výborně! Až zase nějaký stvoříš, dej mi, prosím, avízo. Též děkuji. Je to zvláštní, ale obvykle mi autoři za kritiky příliš neděkují...spíš naopak:)
Poslední dobou jsem četl větší množství fejetonů a proto jsem se tak trochu namlsal a zfamfrněl. Od té doby mne jen málo z nich doopravdy zaujme. Ne, že by byly špatné, ale přijdou mi buď nucené, tendenční, nebo na jedno brdo. Z toho Tvého jsem měl však pocity naprosto opačné. Přijde mi originální, vtipný, nenucený a osvěžující. Tedy má vše, co od pravého fejetonu očekávám. Moc děkuji za nádherný zážitek ze čtení a tu dobře využitou chvilku smíchu. Odměním se Ti TIPEM, neboť si jej nepochybně zasloužíš.
Auguste - udělal jsi mi velkou radost svým názorem a povzbudil do dalších fejetonů. Díky moc!
Poté co za opravu mého founu chtěli neskutěčných 5 tisíc, tak jen s nostalgií vzpomínám na jeho vibratissimo. Pokud má někdo zájem o vibrátor a nezáleží mu na velikosti (asi jako středně okousaná tatranka), tak můj je volný.
:))) dík za nabídku, ale zkus nejdřív použít na masáž krční páteře :))) Třeba pak nebudeš tak rozdavačný :))
Tedaaaa... elegantní sebevražda, pane :o)))
tip
poněvadž toho Alcatela mám dodnes...akorát už mi přestává fungovat i druhá šipka...
no jo, téma je to hrozný, ale popral ses s tim dobře*
teda.. stejně znám lepší historky s mobilem...:))
nejsou moje, já je jen čet´
Jsi ve formě! A to je dobře!
Jenom technická: Na konci třetího odstavce "prvém" má být se vší pravděpodobností pravém...
Tip
Klub
Sidonia - :'-), já mám zase klasicky radost!
Erin jsem rád, že se ti toho tolik líbilo!
R_M_M díky za klubík i za opravu - už jsem to změnil.
to mě hned po ránu pobavilo, máš pravdu, před pár lety nikdo nevěděl, co je to mobil a dneska už je všude přemobilováno...nedávno jsem viděla chlapa, co měl kolem pasu aspoň tři mobily, vypadal jak s pásem dynamitu před výbuchem....nejlepší bylo, když začaly zvonit a on nevěděl, který má vlastně vzít...
a TIP, bylo to fajn
Zase excelentní zábava!!
...A to jsme měli dlouho pevnou (a někdy i řídkou)... vypichuji tuhle větu, která sice není v tom fejetonku stěžejní, ale dokazuje, jak je čeština krásná :-)) *t
andromedo - ani se neptej, kolik jich mám já ;-) (ale většina už nefunguje)
podezdívko - trochu jsem se bál, aby to nebylo vulgární, ale rád si hraju s češtinou (moc rád!)
Crae, P_P díky moc za návštěvu!!
Mně to příjde taky divný. Třeba do Klubu levých fejetonů mě musí zařadit někdo jiný, ale v některých klubech mám poslat cizí nebo svoje dílko, které splňuje kritéria, aby si ho mohli ostatní přečíst. Na klubu netrvám, takže to zkusím smazat.
zvedls mi náladu, díky :) tipuju
n_k_j - zajímavej nick ;-) díky za návštěvu!
Supr, ja snad zacnu cist fejetony! Fakt jsem se zasmal. Napsany je to ctive...nemam co bych tomu vytkl.
t.
Che - byl bych rád, kdyby se četlo a psalo víc fejetonů!! Díky za návštěvu!
Alcatelsky spioni jsou nejlepsi:)
t
Má to grády,líbilo moc - T
fajn*
dobře napsané ... a stejně mi přišlo avi, myslím, že na tom vůbec nic divného není (zařadit své dílko), pokud člověk věří, že je dobré a dá něco dalším, proč ne ... od čeho je tu i systém, že můžeš ještě víc zamodřit věci, které sám autor doporučuje - je v tom pýcha, odvaha, proč to neocenit
mě zas nejvíc pobavila poslední močící historka...
parádní... jako vždycky :o) *
Holky díky, že jste se stavily i za tipy ;-)
Jsou situace kdy si vypínám i vibraci, ale praxe to u mě rozhodně není a nikdy nebude!!! I když mám mobil v kapse tak to v zápalu péče o pacoše vůbec neregistruju a zjistím to až za půl i vice hoďky!
Ale určo se Ti v práci nějak víc líbí. Jen nemůžeš přijít na to proč.
výborný fejeton, zasmála jsem se od plic jako vždy.... TIP a V
vesuvanko, Pivií - moc děkuju za milou návštěvu!
flétnisto - manželka to ví a hned tak něco ji nepřekvapí ;-)
Skvělé !!!
Ten hlas svědomí a prozpěvující úchyl jsou perly.
Byla to výzva - napsat neotřelé dílko na tak profláklé téma jako je MT. Ale zhostil ses toho na 1* .
Je to jeden z Tvých nejlepších fejetonů.
měj se :-)
B_G - kamarád má nastaveno na telefonu zvonění v době oběda. To jako aby nezapomněl jíst nebo co. Trochu mi to připomíná Pavlovovi psy - zazvoní telefon a kámoš začne slintat!
Delahaye - konečně jsem Ti udělal radost!
teď koukám, že se nějak ty i/y nepovedly/la/lo
ty prostě nikdy nezklameš...když je mi nejhůř, stačí si přečíst tebe a je hned zase líp:-))
*
.-))) Nejvíc mě dostala obtloustlá pacientka s vibrujícím telefonem na oněch místech:-)))Samozřejmě *t
Empty díky! Oním vibračním šampiónem byl Alcatel!
jeee.......u toho jsem se fakt nasmála:o)))****
Umíš člověka usmát. :o) *
Moc mě to pobavilo...mě se zase stává, že mi uprostřed vizity kdy jsem tam s pány doktory úplně sama a je zrovna jak na sviňu úplné ticho kdy oni něco zapisují do teplotky mi začnou chodit sms z internetu, které chodí samozřejmě postupně aby to bylo ještě zajímavěští mi bibruje kapsa. Co pak si o mě asi myslí doktůrkové to je ve hvězdách a je mi to úplně jedno ikdyž jsem jenom žákyňka a mohla bych z toho mít problém, ale lepší než aby mi ho v šatně ukradli!!!
Samozřejmě TIP
Jani díky! Já jsem jednou sháněl kamaráda a on si zapomněl vypnout telefon. Zrovna byl na promoci. Prý to zvonění trochu rušilo ;-)