Výběr zdůvodním, až se dílo ocitne ve zlatém.
Něco tak smutného jsem nikdy nečetla...to by měla být povinná četba pro puberťáky, kteří si myslí, jak příšerné nemají rodiče...vlastně tedy pro všechny :-)
...ta báseň zní tolik zklamaně...
Viktorka vyzrává a posunuje se, jen si nejsem jistý kam.
Taitalo, kluku, já nejsem básník, nesnaž se mě škatulkovat, prosím....jen si hraju se slovíčky...občas z radosti a občas ze smutku...nic víc..:-)
To nebylo zasunutí do škatulky, co jsem měl na mysli. Jen hodně vybočuje z těch předchozích Viktorek. Skoro tak moc, že si říkám: "Patří to opravdu mezi Viktorčiny?" Autorem jsi ale Ty, Ty o tom rozhoduješ a já jako čtenář musím Tvé rozhodnutí respektovat, i když se mi nezdá.
ahaa..už vím...ano,. je jiná...ale pořád je v ní Viktorka...je prostě tichá, ale je tam:-)
Přečtu si ji jindy, vytrhnu ji z kontextu těch předchozích. Myslím, že bude znít úplně jinak, pro mě líp.
strašně smutný, dobře zvládnutý, šikovně napsaný... ale tolik to ke mně nepromlouvá
asi jsem nějaká nastydlá ;)
Armande, jména jsou taak osobní...tak moc, že pod kůží se ve slabikách šeptá a na povrchu lechtá, lechtá, lechtá...
:-))
ale kdysi se mě tu někdo na to stejné ptal a já odpověděla...sice hádankou, ale přeci...pošlu ti avi a jestli se ti bude chtít, zkus si vyluštit:-)
v celku nic novýho - ale - je z toho znát, že umíš a - líbí se mi, jak je napsaná - TIPík si zasloužíš za tohle .. :-)
Tak tohle jo... mám slané oči.***
Tak tohle jo... mám slané oči.***
avi
no, vzhledem k tomu, že Tě mám jako autorku ráda, tak snad ani nic říkat nemusím :-)
velmi ... srdcová .. velmi .. opravdová
PS: Nejmenuješ se (čistě náhodou) Eva, Viktorko? :) *V*
kdybych uměl takové to prázdné okno bez textu, bylo by to naprosto výstižné.
ale neumím to, takže jen tip :-)
Pro mne hodně dobrá bolavě-asociativní věc.
Trochu mne zaskočila.
A tak to, myslím, má být!
|||-_-|||
«*»
děkuju, Robi...ona tu ani nemá tahle být, je příliš osobní
Vracím se už potřetí - a stále nemám slov.
tip
Tahle je přenádherná...
T****
proste sila..primo do srdce... takze velkej T+
pozorovatel...mě udivuje, že vůbec pamatuješ, kdeže jsi to byl:-)))
jojo, já si pamatuju kdejakou blbost:))
do ticha pláč
do srdce vzlykání...
za nocí šeptem
do spánku vánek se vetře
a zabolí čekáním
(na něhu?)
...
ano..moc smutná a krásná...tip
dnes mám už popelnice plné. A ti druzí?:))))))))))))) ježiš, ježiš..
nevim, citlivý a místy to kolem mě jen projde, ani nezamrká.., nevim
a slyšel jsem tě na Písmák Open, hééč:)))
ale už si to nepamatuju, teda jen málo
Už dlouho mě žádná báseň tolik nevtáhla...a nedojala...v tom autobuse jsem měl doopravdy co dělat...t. + nej.
:) tohle mi vůbec nekoresponduje s tou dívkou, co si se mnou dnes povídala..ne že by to bylo špatné..je to dobré, ale vidím tě jinak..rád:))
tohle sem taky příliš nepatří, kluku:-)
tichý úsměv beze slov na povzbuzení*
z věty
Maminko chtěla bych točenou vanilkovou
mi vhrkly slzy do očí...
jinak myslím že také když dětí spí mámy někdy velmi tiše pláčou...
energie pro Vás.. tady... *
smutné....tiché pohlazení
t
Padl na mne smutek, to mi nedělej, velikej tipík posílám a koukej se smát a mávat na sluníčko, copak nevidíš, že dokud ho nepochválíš za to, jak krásně svítí, nepůjde spát?
chroust...kruciš, to by se i mně mohla zvednout nálada, že jo:-))
Markel...už je líp...jsou věci, které nepřebolí, však víš...
Bývá to i naopak. Zní mi bezradně a na začátku jsem se do ní silně zamotala. Tiché ...
sem nepatří komentář
* * *
Rodinný šperky co nám táta navlíkal kolem krku
opadávají dnes samy a lžou nám do úst svou historií
líbí se mi t
taky tady nekecám nic.
tttttttttttttttt.!!!!!!!!!!
No, tak hlavně že ta tvá je veselá:-(
Copak se stalo... něco ošklivého v rodině?:(
no právě proto jsem se chtěla rozptýlit u tebe a ono nic...koukej napsat něco smyslnýho a pozbuzujícího, jasný?:-))
a ty jsi můj osobní psycholog?:-)
no tak teda jo, když chceš:) icq 29362126
Nejbolavější křik zní neslyšně
v modřinách od ozvěn tě bolím bolíš mě
v domovech dospělých dětí
před spaním promítají na strop sirotčí důvody
Víš že když mámy spí děti někdy velmi tiše pláčou ?
Báseň je celá jakoby složená ze smutných vzpomínek a rozesmutněla i mě.... moc krásně napsaná.... posílám Ti sluníčko,
TIP a V
moc děkuji, ves, sluníčko teď potřebuji