Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHledání
30. 04. 2005
1
0
2139
Autor
Maryčka
Lotosový květ
podíval se směrem tam
kde se zračil svět
anebo:
Lotosový květ
kvetl z vody směrem tam
kde se zračil svět
podíval se směrem tam
kde se zračil svět
anebo:
Lotosový květ
kvetl z vody směrem tam
kde se zračil svět
jdes na to blbje. hajku ma naky rocni obdobi, stavbu, na lotosa sere bilej tesak! hajku je ladny!
malinka_hvezdinka
10. 05. 2005
Svým způsobem možná ano. I když sám přesně nevím, co je haiku a co už není. Nakolik je nutná spjatost s ročním obdobím a pod..
terezka_planetova
30. 04. 2005
obávám se, že místem v mozku, kterým vnímáme řeč, nevnímáme "jen" řeč, ale veškeré obrazy, které v nás je ta řeč schopna vyvolat... skrz řeč vnímáme svět, bez řeči nejsou myšlenky... tudíž i příroda by se v jistém smyslu dala vnímat řečí, jestliže v nás vyvolá nějakou myšlenku... ne?
terezka_planetova
30. 04. 2005
no ona japonstina je tonicky jazyk... tam ta rec funguje naprosto jinak nez u nas... takze to vychazi castecne z toho. Asiati obecne jsou schopni mnohem lepe roreznavat jednotlive prirodni zvuky... nez napr. Evropane.
terezka_planetova
30. 04. 2005
..já se nesnažim pochopit popularitu ničeho...nekecám, a i když mi to tady vysvětlovali, a dost důrazně, stejně nevim, co to je haiku ----a je mi to fukanec....
proste jen pohnutky, ktere k tomu vedou. Zda je to jen "davove silenstvi" :-)) nebo za tim fakt neco vezi... jinak ruznym popularitam take moc nepodleham, jen je to zvlastni, protoze haiku rozhodne neni fenomenem dnesni doby...