Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoupata
05. 05. 2005
0
0
1693
Autor
toyenka
Poupata
Holčičky s plavými vlásky
Obě v růžovém tričku
Mašličky safírů krásky
V puse stříbrnou lžičku
Růžová je barva poupat
Co se brzy rozvinou
Však budete jednou koukat
Na snoubenky s výšinou
Zatímco si hrají v koutku
Hypernovy pro děti
Hledám pro ně levnou loutku
K divadlu se rozletí
Růžová je barva poupat
Co se brzy rozvinou
Však budete jednou koukat
Na snoubenky s výšinou
Stejně jako já i ony
Budou loutky za čas ctít
Vyrostou z nich štíhlé stromy
Objeví se nový hit
Růžová je barva poupat
Co se brzy rozvinou
Však budete jednou koukat
Na snoubenky s výšinou
Tak dobře.. sedím v tý Hypernově na kafi a dívám se směrem k dětskýmu koutku, jak si tam hrají děti.. a zaujmou mě dvě blonďatý holčičky v růžovém tričku, v džínách.. asi tak 5 let.. kupuji jim nějakou maličkost.. a najednou jsou v mlze, jen je slyším a dívám se, co bude za pár let...... a o tom to je.. Mně spíš překvapuje, že se to dá zpívat... nevěřila bych.. ale dá.. I když s Davidem a Strahovem to má společný jenom to jedno slovo.. Poupata.. vida, jak funguje asociace :-))
...to teda budu čubrnět, sem se lek, že je to ta hymna spartakiádního vraha....Michal David myslim, kámoši to namixovali s nějakjou drasťárnou.....CO SE PODAŘÍ, TO SE DAŘIT MÁ, RATATATATA, MY SME TAKOVÝ, DĚTI Z ULKICE, MY SME POPUATATATATATA... tak nějak to bylo...todle je lepší!!!!!
..něco takovýho, já to viděl v nějaký retrospektivě, a ty kjrávy si to zpívaly, i když jely na ten Strahov v autobuse....no děs, dost možná, žetTODLE toho Straku rozzuřilo eště víc...