Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozpočítávadlo
11. 12. 2000
24
0
6850
Autor
Tynic
NE-KOU-KEJ-JI-POD-SU-KNI
ZA-VŘI-O-ČI-SRO-VNEJ-HLA-VU
CHLÍ-PNOU-DLA-NÍ-U-CU-KNI
SE-VŘI-PRS-TY-V-POU-ŠTI-KLÍ-NA
LE-GÁ-LNÍ-HO-FE-TI-ŠE
SPOL-KNI-SLO-VA-ZA-BIJ-SY-NA
U-KŘI-ŽUJ-HO-NA-BŘI-ŠE
ZA-TLUČ-HŘE-BY-LA-ČNÁ-FE-NO
O-LÍ-ZNI-MĚ-ZA-PO-TEM
BĚŽ-SE-U-MÝT-MA-GDA-LÉ-NO
SMR-DÍ-TO-TU-ŽI-VO-TEM
~*~....
a taky jsem si říkala (když už osobní averzi tak ať to stojí za to) ale já prostě nemůžu....
:)
:)
Já už jsem tu párkrát byla, nevím, proč jsem nedala tip, když je to super...Zřejmě jsem to neuměla...Tak to napravuju teď.
*
Huuh! Ani sama netuším, čím vším to ve mě zacloumalo... !
Tohle rozpočítadlo slepilo do tepající koule hromadu úplně odlišných pocitů a oči...- oči k monitoru zas a zas...
*!!!
* ja už som tu zas, vôbec ma neohromilo to množstvo tipov, raz som mala 8> a myslela si vtedy, že spadnem z Mesiaca :-))) ale teraz som sem prišla s tým, že si tvoju báseň potiahnem, a dám medzi skvosty, Tvoje dovolenie by mi urobilo radosť, a celý čin zlegálnilo :-)
* už sa neviem dočkať tých hôr !! pa
* ojojój :-( nebite ma, že tu robím pokec, verte, mala to byť kritika autorovi súkromne
Ástrálka :o)) pridávam sa k Tvojmu názoru, je to super, niečo také som ešte nečítala, mám husiu kožu od hlavy až k pätám.
*!
A dobře je to napsaný. Je mi z toho trochu Nanic, tak nějak podivně divno, pravda, stačil prolog, a příliš cynismu to nebude. Jejda......brrrr. Je mi zima, a nejen proto, že jím polárkový dort.*
sakra, líběj se mi oba významy (ikdyž ten druhej spíš tušákuju). Tohle není o Cyničení, ikdyž Tyničení je tam dost...
Každopádně mě to nadchlo, a jen několik málo nedokonalostí (který ani neumím obhájit) mě dělí od výběru...
Zbytečně dobrý
Tyndo, to je SUPR!!!!!!
Ale s tim olíznutím za pLotem, to už pro mne byla darda!!!! Inu strnula jsem do solnyho sloupu.
Prosim neolizovat me!
Navic me uz i prolog dost nadchnul..by to asi bylo nefer sem poslat vsecky svoje nicky s tipem..ale aspon ten umrnenej jeden!
T
Huh, Tynicu... ani netušíš, jak dlouho tu už oblézám... pokolikáté jsem se sem vrátila... Je to silné, tak silné, že to přitahuje jako magnet, ostře vyslovované slabiky, přízvuk všude... rozpočítávadlo... Slova jako údery do břicha těhotné mrchy...
Tip
Tip
Tip
Miroslawek
11. 12. 2000
......syrové, až papoušek dostal husí kůži, v rožku se třese strachy a pípá
Olízni mě za pLotem? To feny dělávají ;-)
Ještě, že nemyslím jako CYNIC...
... ale napsané to je dost dobře...
Astalavista
11. 12. 2000
dobra dobra taky to pochavlim i kdyz obsah moc libivej neni. ale to je dobre! tipnu si jo?
zavři oči, srovnej hlavu
a .... legální fetiš je symatiše
ja natýrlich
:o)
mám letmé výhrady, leč nechám si je a píp*
…enyky benyky kliky bé
ábr fábr do mi né
tip tě hned tak nemine
a bude to velká rána
do břicha je směřována :-)))