Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsem žena a přeci to vím
08. 05. 2005
3
0
1843
Autor
obříznutá_zubařem
jsem krásná ženská
ostatní záviději
zavíraj
mužské
trapné trápení
a přitom jim jde pouze o pivo a trochu toho sexu
Michalo!
Lonewolf11
10. 05. 2005
nechapu, jak muze empty head číst takový dobrý autory a pak ti psát tohle
Já myslel, že to ví už všechny ženský, ale jak se zdá, některym to asi ještě uniká... chyba, pak končí na záchodě, v slzách a s flaškou vodky a kamarádky na ní klepaj, aby otevřela....
pozorovatel
08. 05. 2005
to je takový....pro mně nic...plivnutá myšlenka bez kapky hlubšího zamyšlení...
obříznutá_zubařem
08. 05. 2005obříznutá_zubařem
08. 05. 2005
Mě to stejně nevadí, já ti můžu psát kritiky, kdykoliv se mi zlíbí.-)))
Viagru zatim nepotřebuju, ale díky za radu, jednou to přijít může. Člověk nikdy neví:-)
Minim_Sladkyj
08. 05. 2005
...no, mně připadá, že todle (už ten vynalézavej nick), by mohla napsat buď Olga Sommerová /"tak trochu" z legrace/, případně A.Berková nebo Hauserová či inna feministka, ale spíš nějakej chlapík...nějak se mi to už nezdá, navíc nasekaný ty "obřezaný"texty takhle za sebou připomínaj komínky jako na vojně...prostě zástup.
lady1kazoo
08. 05. 2005
Ten název nějak ujel..Myšlenka je zajímavá,konec trochu položil formu veršů,nebo sesul ?