Jsem se tady zas po letech zastavila a zjistila, že se mi to pořád strašně líbí... ;)
Zní to líp než zlý větry odkudkoliv. t*
asi ještě ne....
milly děkuju pořád.. ;-)
hej - myslel jsem, že už jsi redaktor ? :-)
a poděkuj spíš milly, že nás sem přivedla .. :-)
tak to znám a užil jsem si
jj - tahle je moc pěkná milly .. a i po letech si mě získává .. možná trochu zbytečnej je poslední veršík - ale - tohle neni o závěru - tohle je kouzelný dílko - moc citlivý a tak ..
TIP + dám i Véčko
nejdřív ne, ale nakonec jedno velký JO!!!! :)
Dočetl jsem krásnou věc, jen jsem nestrávil to skučející štěně - i básníkova licence má jazykové mantinely.... byli jsem hrozně šťastní? taky na hraně.
Já taky
je to docela hezký... takový... něžný:) jako pohlazení, zároveň smutný, nevím. :-) ještě si od tebe přečtu něco jinýho
to anglický v prologu taky nemusím, ale už jsem si u tebe na to zvykla :)
K dílu - ano, láskyplně něžné, svým způsobem uklidňující *
souhlas s exorcistou. Opravdu povedené dílo
připomíná mi to Preverta - Jeden muž měl psa, kterému dal jméno Láska...
štěně je dobrý
ani mě ještě žádný nezklamalo :)
Aha, bojíš se, že by Ti to nějak vrátila.., je mi to jasný... ;-)
Už mlčím, promiň, Davide, že tu krafu......
oki tak ze mě už nedostaneš ani slovo
pro jistotu:))
To se teda neví- kde by se na to taky přišlo?? :-) To jsou věci.......
jinak klára už tady má třetí nick
ale myslel sem že to se ví
forma: za jedna
zpracování: za jedna
námět: v posloupnosti nula, ale jen proto, že je před jedničkou a tudíž lepčejší.
je to surové a nepřikrášlené, ale zároveň tomu chybí drásavé hrany, jaké se vyskytují u děl podobného druhu.
Grafické zpracování perfektní, obvzláště pak dodatečné vsuvky v šedé...nebýt blázen, řekl bych geniální.
potlesk.
tststs, nebuď na mě sprostá, jo? .-) Nemám ráda moc takový to schovávání se....
Domi, nic si z toho nedělej, mně zas tak sem tam přijde "nechytající" něco, z čeho seš unešenej Ty.... se stane, no :-)
Víš, nikdo nepíše pro všechny.... .-) (viz názory pod Tvou poslední věcí dnes)
Sakra, osobně? :-) A četlas od něj všechno, všechno?? Tak to teda klobouk dolů!
Hm, což mě přivádí k myšlence, jestlis tu nebyla už dřív- pod jiným jménem- jako mnozí....
dík Milly, je to kouzelný dílko :o)
já sem divnej
ale mě se to prostě nedotklo
tak nevim
buďto sem necitlivej
nebo divnej
ale příde mi to plytký
sry
Jo, tohle je pro mě. :-) Jasný a srozumitelný- že děkuju za donucení........
Krása nesmírná, no, pěkný moc t-
psímu
moc pěkné...* šup s nim do nejoblíbenějších
neviem čo napísať. asi len 100 rokov samoty, ticha a ...*
Tohle je...jiný:) Ale sladký, jemný...a i když nejsem žádnej velkej romantik, fakt se mi to líbí:) Moc*
je to strašně nežný! a vůbec mi to k tobě nesedí a hlavně proto *t :-)))
vážně se mi moc líbí
N o, to je ono... paráda!
Musím říct, narozdíl od toho, co píšeš, teď to má i jiný smysl než ten vykonstruovaně-estetický jako obvykle... toto mi zkrátka sedí!
*
:o)) ta je úžasná, tip*****
tak u tohohle bych brečela moc krásná přidávam tip jako věčina...
vadí mi anglickej prolog.. ne že bych tomu nerozuměla, jen mi to ruší celkovej dojem... takže asi tak.. jinak dílo samo o sobě je fajn,..... ale jak sem řekla: ten prolog...ou ou
miluji štěnata, miluji tuhle báseň, a když mijuli jsem šťastná a rozdávám tipy!!! ***!!!!!!!!
... je to napsané tak, že se do toho ponoříš... a hladce dojdeš na konec a je ti fajn.... za to tip
No ano...tohle dílko mám opravdu ráda...někdo se mě ptal, jak jde slzet a usmívat se v jeden okamžik...a tohle je právě ono...jen si říkám, zda se mi nelíbilo víc, když nebylo tolik uhlazený...každopádně...konečně je tu...
Děkuju
t + v + nej
Vlastně jsem překvapena, nakolik mě to dokázalo překvapit a vzít.
Už mě ani nezebou
Volný minuty v koupelně
...
sympatická věc*
Toto dílko mě moc zaujalo, je nádherné, působivé, něžné, pěkně se čte, řekla bych jedno z Tvých nejlepších.... TIP a V
mě vzalo....sem "psomil", ale i jináč to má, jak řikaj ..."přesah"...jo.
jo, paráda ... a fakt hodně jímavý, jak píše Yeziiinka ... *
krásná..svým způsobem hroně něžná
*
Tak nevim, jeslti si poridim stene :-)
Ale vazne je to zajimavy a souhlasim s Blue_mode
TIP*
no moc pěkné....navíc psi jsou věrní celý život....narozdíl od mnohých lidí...tip
něžné, skvělé !
(Ps: Vzal jsem si je k sobě
- nemá tam být "jej" nebo "ho" ??)
+ Pss: jaký je význam té angličtiny? Je to tvůj styl? To odněkud bereš? ... to jen tak mimo..:)
kdyz to ctu tak to boli, takze asi tip...
Ty bys mě rozplakal... opravdu jímavé a já, když mě báseň dostane do takového rozpoložení... no nemůžu jinak: ***!!!
Šťeně osloví dost lidí.......moc pěkný tip
Paráda!!! (jen ten Srstka mi tam nesedí)
Srstka náhodou dobrej, hezky to zlidští.
to je moc nádherný:)
ty bublinky,břečení na gauči,holím se .. pro koho?pro štěně? pro..
fakt moc!!
..a víš, že je to škoda, že už takhle nepíšeš? ne že bys teď nepsal dobře, ale předtím v tom byl větší lidský faktor..ale každý se vyvíjíme jinam..každopádně moc hezké retro :o)
*
hezky se to četlo..
je to dobře napsaný... přijde mi.. hodně upřímě a od srdce..
skutečný příběh..?? Neni těžké uvěřit..
působí to na mě.. hodně stísňujícně..
je to skutečně působivé... a silné..
t