Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvietiaca
18. 05. 2005
16
0
4882
Autor
Bix
dotkneš sa jej
záchrannej slamky
vypadnutej z hniezda
ospalé vtáča
na chvíľu zasvieti
roztvoríš oči v dojme
že to čo padá
je hviezda
Ja si Ťa len tak spájam s tými názvami básničiek a veľmi sa to na Teba hodí :o) * Svietiaca.
libi a moc... vlastne vsetky tie kratke silne dielka sa mi pacia moc... skutocne... a toto ma ... silu...
len tak dal a výš : )
Hm, vadí mi ospalé vtáča. Nevím proč, snad je to příliš populisticky laciné. Alespoň v básni tohoto typu....
Richee: Je. Ale ono musí byť. A musí byť ospalé. Inak by sa nemohla uskutočniť pointa...:o) Určite tu nie je preto, aby budilo nežné pocity.
Haha, povedené. Tohle jsem tu už zkoušel, ale pak jsem minimálně na tomto serveru přešel na naprosto všední pohled. Píši ti pokud možno unifikovaný názor, když tu člověk vybočuje, nemají ho rádi.:)
Aššurballit
18. 05. 2005
veru hej...romantika...
...neplet si hviezdy s ich odrazom na vodnej hladine...
:) ale pekne *
Rich: To viem, som tu už od 2000 :o) Takže aj viem, za čím si môžem stáť :o)
Ašš, Ariela: Som trochu smutná, že sa z toho dá prečítať romantika (fuj). Len preto, že je tam vtáča a hviezda...
Aššurballit
18. 05. 2005
Je hnusný podobne ako LM (lama - a navyše hnusné cigarety) :o)) Aj DZ je asi hrozné, ale parazituje ešte na mne :o)