Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePravda
12. 05. 2005
1
8
5384
Autor
zelva
V nejtěžších chvílích se pozná, kdo je opravdový přítel a kdo si na něj jen hraje!!!
8 názorů
střeva prvokova
06. 05. 2007střeva prvokova
05. 05. 2007střeva prvokova
05. 05. 2007
" tak tvař se trochu vesele
v nouzi poznáš přítele
a na oprátce omšelé
tíhu svojí prdele "
Kdyz to jsou vsechno veci, ktere velmi dobre vsivhni zname, tak proc to tady zverejnovat jako dilko...
ten den sem měla praktickou maturitu no a týden předtím se bohužel přihodila jedna nemilá věc, která vyústila v tyhle moje pochyby o jednom človíčkovi, které se ten den, co sem to sem dala poté večer vyjasnily, takže to byla spíš maturitní krize, ale pak v den ústní to mi chodilo tolik sms, že nebyl ani čas se stresovat a pak byly přijímačky, kdy byl tento samý človíček v duchu se mnou a taky mě přes sms podporoval
Tak vidíš. Lidi jsou spíš dobří než zlí. Je lepší důvěřovat než podezírat, protože důvěra zavazuje.
Babička mi říkávala: V nouzi dá ti radu každý dobrý přítel, ale málokterý dá ti mouky pytel. Taky dobrý, že?
nevím sice, co zlého se ti přihodilo, ale muselo to být pěkně hnusné, když si pln pesimismu...
teď musím konstatovat, že kolem mě byli jen samí praví přátelé, protože jinak bych nebyla tam , kde jsem a tohle se naštěstí nepotvrdilo, i když to tak jednu chvíli vypadalo...
Každý jsme nějaký- já používám vykřičníky a tys mi zase nezdělil žádnou adekvátní odpověď na to proč jsi citoval Sokrata
Já ho můžu taky citovat, ale pak musím prozradit ostatním když se ptají proč
Vim, že nic nevím...mám teď svaťák, a proto to píšu...
Já chci moc vědět od Tebe proč...chci toho tak moc?
Miroslawek
20. 05. 2005Miroslawek
20. 05. 2005_Rebelka11
16. 05. 2005Miroslawek
15. 05. 2005
S tím s Tebou rozhodně nesouhlasím, to by totiž ten náš svět vypadal úplně jinak!!!
A podle čeho tak soudíš???
Miroslawek
14. 05. 2005Miroslawek
14. 05. 2005Miroslawek
14. 05. 2005
sacco ono je to to trošičku složitější, kdyby všechno bylo jednoduché to by bylo skvělé...
Jsem odhalen - Rebelka na to přišla, Ty taky! Jsem jasnovidec!! :-))) Teď vážně!! Lepší je nedůvěřovat - možná tím ublížíš zase Ty, ale to je riziko, se kterým musíš počítat!! Pár lhářů a blbců Ti zkazí všechny ideály, které sis dlouho vytvářela!!!Ale nás lepších je všude kolem dost :-)), tak nezoufej!! JAK DOPADLA MATURA????
jí nezoufám už je to zase tak nějak v pohodě ale to je riziko povolání...sacco by ti mohl povyprávět co dělám a nedělám...matura asi mám jedna ale dozvím se to až u ústních...chytla jsem ten nějtěžší pokoj ale zvládla jsem to prý skvěle prý jsem to měla dobře zorganizované a rychle jsem reagovala na změny...což jsem si právě myslela pravý opak!!! A co ty o tobě nevím vůbec nic tak něco taky prozraď!!!
Miroslawek
13. 05. 2005
poslech si si pravdu čistou holou pravdu poslech si si pravdu pravdu pravdoucí
ps: nové album system of down je na světě... mesmerising - pravda
poslech si si pravdu čistou holou pravdu poslech si si pravdu pravdu pravdoucí
ps: nové album system of down je na světě... mesmerising - pravda
John_Ceder
12. 05. 2005
gabe Ty jsi snad jasnovidec, ale možná to bude tím, jak jsem moc průhledná. Někdy slova ač v jednu chvíli znamenají moc tak za chvíli už jsou to jen obyčejná slova, za kterými se už žádné činy neskrývaji. Já raději preferuji činy než jen slova, která ve výsledku jsou jen pouhé nic...a zrovna teď to pouhé nic je mi opravdu na nic, ale na druhou stranu jsou tu ještě lídí a těch je naštěstí také stále dost, kteří by se pro mě rozkrájeli a dělají to na úkor svého vlastního volna a nic za to nechtějí a těch si moc vážím a nejlepší je že jsou v tu správnou dobu na tom správném místě, jako třeba dnes, když jsem už od šesti dělala praktickou maturu...nezbývá nic než se smířit s realitou a vážit si těch co jsou opravdoví přátelé!!!
.... krutá a poučná pravda......
nejhorší je, pokud to poznáš v nejtěžších chvílích..... kdy podraz "přítele" bolí dvakrát tolik.