Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozmnožovací problémy mužů a žen
Autor
Amah
Takže, co si myslím o holkách?
Jejich myšlení funguje jinak, než to moje. Chlapi myslí dalo by se říct frontálně. Na daný problém zaútočí přímo a rychle. Snadno jej vyřeší a jdou spát. Myšlení dam je plno složitých strategických operací, jimiž žena s problémem vede partizánskou válku. Oba postupy jsou možné a efektivní. Situace se značně ztíží dostanou-li se do styku zástupci opačného pohlaví.
Kolize začne již v raném věku, na důležitosti však získává během dospívání, kdy jedincům začnou tikat pudové hodiny. Rozmnožování naneštěstí nelze být odbyto zástupci stejného pohlaví, což je nutí ke konfrontaci. Samičky dle vzoru partyzánů běhají lesem a čas od času způsobí nepatrnou škodu. Ta ale nevede k vítězství. Samci naopak shromáždí munici a vyrazí pozabíjet nepřátele, bohužel bývá jejich úspěch nevelký díky četným skrýším, které si ženy přichystaly.
Několik mých z větší části nepodložených rad:
Obvyklý mužský postup, je snaha být dokonalým, ta však sama o sobě nemusí vést k cíli. Proto je vhodno využít slabého místa. Jedním z nejintenzivnějších samčích pudů, v reprodukční fázi života, se často stává pud rozmnožovací. U samic naneštěstí nikoliv, ty tuto část přežití druhu přenechávají mužům. U silnějšího pohlaví bývá pro změnu často redukován mateřský instinkt, který se tak stává vůbec nejsilnější ženskou potřebou. Tento fakt je nesmírně důležitý. Vyvoláním tohoto pudu lze snadno získat sympatie své vysněné.
Jak si najít muže?
Ukojit jeho egoismus. Přesvědčit ho o jeho kvalitách (těžko uvěřit, ale funguje to univerzálně). Samci si to často jen stěží připouštějí, že vyžadují ovšem také pozornost, něhu a teplo ženy.
Jak svést dívku?
A) Dívka již získala zkušenosti
První případ je za příznivých okolností velice jednoduchou záležitostí. Stačí dívku dotlačit k jakémukoliv intimnějšímu kontaktu a následně si citlivě všímat intimních míst (nikoli nejprve ňader, či dokonce ohanbí, ale uší, krku popř. břicha k prvním dvěma zmíněným partiím můžeme přistoupit, až když máme vítězství zaručeno. Pozn. s břichem jednejte opatrně často bývá centrem mentálních bloků nebo dokonce depresí.) Zpočátku doporučuji tento čistě mechanický algoritmus. S přibývajícími zkušenostmi je možná experimentovat s alternativními technikami.
B) Dívka je doposud nezasvěcena do tajů lásky těla
Toto může být problémem. Doporučuji jednat pomalu, nikam slečnu netlačit. Zkusit výše zmíněný mateřský instinkt. Také prospěje, když se do své oběti muž nejprve zamiluje.
Jak svést muže?
Jakkoli, je to asi tak těžké jako naučit se dýchat.