Stejný problém? No jo, chlapi... neví, co v nás maj :)) Co se od nich dá čekat...
Víš, že už ani nevím? :)
Naštěstí je to už za mnou...
aspoň že tak :-) aby nám neumřela na lásku nebo na rýmu (to je jedno) tak nadějná basnířka ;-) ta básnička je fakt super,zvedla mi náladu,když jsem si na tom místě představila sebe :-)
jen do něj :-) !!!! kéž bych taky dokázala být tak tvrdá..nechceš mě to naučit? tip za tip ;-) T**
plus, byl opravdu tak hrozný,když o něm i píšeš básně?? :-)
Naučím ráda :-D
A jestli byl tak hroznej... No, tehdy... to bylo docela... no čas to zahojil :- D teď už jsem se tak nějak uklidnila, už nemám věčně rýmu z tý ledový vody :-D
teda, to byl tak hroznej?*
solomon: Teď, když se na to dívám s odstupem času... No, mohl být určitě horší :)))
Asi to vystihuje, to co má, akorát já bych si pustil dechovku, i když nevím, jestli bych to vydržel :-)
hezký... v patnácti nejen dobrý dílka (ikdyž jich zatím nemám přečtených moc), ale i náznaky odpovědnosti!!!:) mé zdraví a české zdravotnictví ti děkujou...
hodně hezký. jen se trochu bojím, abych si to nevzal k srdci jako rady: to bych pak byl permanentě nastydlej od ledový vody, zavařil bych dvd přehrávač, amputoval si prsty a kdoví, co ještě... ale je to prostě hezký takže tip.
Děkuju :o)))
Tak to si to radši k srdci neber, nerada bych měla na svědomí újmy na zdraví :o)
Tohle přesně znám ze svý zkušenosti a proto ti dávam tip. Neni nad to se z trápení vypsat...
Děkuju :o)
Ten odér benzínu by byl asi až moc, co kdyby ke mně přišel někdo se zapálenou sirkou :o) Hořící čokoláda :o)))
So sa zľakol, že si v závere poleješ hlavu benzínom. :-)
Je to dobré, urobil by som "drobátko" úpravy ALE: je to na tip.
souhlasím s hlupáčkem, nicméně se mi strašně líbí poslední sloka, díky níž si tipnu .Tady bych se akorát zastavil nad kategorií - jako cokoliv jiného než poezie je to dobré
Já sama jsem nevěděla, jakou kategorii dát :o)
Děkuju.
máš styl psaní, který se mi strašně líbí, vzdor ale přece je tam něco co mi říká že toužíš po tom po čem já taky
kéž bych tento recept uměl použít *
ještě kdyby to tak opravdu duše v tu chvíli samotinká, udělala:-) *
protoze:
Podívám se na nějakej slaďák
abych viděla "pravou lásku"
porovnala ji s tou naší
a zjistila, že jsi naprosto pitomej (a mnoho dalších přídavnejch jmen )
ty toho svyho bejvalyho urazis taky a vzhledem k tem srackam vokolo..
takze male vytmaveni: rozplyvat se nad televizni estradou abys shledala svuj/neci jiny/... zivot/vztah/... na hovno je opravdu tak duchaplny ze by snad i mistr Macha odhodil sirak v dal, zlomil hul a sel se utopit do jezera. v podstate mi tohle prijde jako vylev zamindrakovane hysterky, a je mi uplne sumak jestli je to brano jako "nadsazka" nebo jak si to tady nazyvas aby ses za to mohla schovat, nebo vazne minene...
takze shrnuto: vadi.
a pro hrbolka: starej se o sebe, jo?
smarja co ty musis bejt za kraaavu.. to je teda syla...
Proč mě hned urážíš? Vadí ti na mně něco nebo co??
Skvely vykrik... myslim ze tuhle basen si nalepim nad postel a vezmu ji za svoje zivotni motto!
Výborně se vypořádáváš s vlastní zlostí..To bych taky potřebovala. *
Tak tohle se mi líbí moc, možná že už o tom bylo napsáno hodně, ale taky je takových případů hodně!
Prožívám právě rozchod, kterej se na mě dost podepisuje, takže trocha revolty proti chlapům potěší:))Nemyslím samozřejmě chlapy obecně, ale toho konkrétního...*t
trochu masochistka ne? :)
né, chtěla jsem vlastně říct... jak to zabírá?
Báseň je hezká, vyjádření pocitů dobrý, že se do toho člověk vžije.. ale asi to nebude tak snadný v realitě, co? :o/
t* už jenom za upřímnost, díky které jsem to /snad/ trochu pochopila...
Zabírá :o) Není to tak snadný, bohužel... Moc bych chtěla, aby realita byla tak snadná... Ach jóó.
Jinak děkuju za tip.
první chvíle jsou těžké a báseň je vyjádřením boje sama se sebou, aby to bylo zase vpohodě..... TIP
Studenou vodu taky nerada
Připomíná.
Chlapi sou svině, žejo?
Dobrej text.
Kdybych měla být objektivní, tak bych souhlasila s hlupáczkem, na druhou stranu jsem taková období taky prožívala, takže to chápu a myslím, že nejlepší je se z toho vypsat.
Takže jsem tak nějak v rozporu, ale myslím, že čím víc budeš psát, tak to bude lepší..:-)
takže -tak:-))))))))))))))))
Absolutně výborné! Jo, souhlasím, ty svině (myslím mužský pohlaví) si stejně nic jinýho nezalsoužej! Jen roztrhat fotky, natruc si pustit muziku, co nesnášeli a k tomu je pověsit za koule do průvanu. Ale třeba .... třeba.... možná...snad, ještě existují výjimky (ale já bohužel žádnou neznám...).
T* a s chutí do trhání, jak ráda bych Ti pomohla (ale s dovolením bych si přivezla ty svý fotky :-))
...ty si citala Emms?????????....
myslím, že umíš tu atmosféru, která k těmhle tématům patří, navodit dost dobře ... akorát přemýšlím, jestli by se k tomu místo budoucího času nehodil spíše čas minulý ... takhle mi to vyznívá jakoby vyhrožování, který může dopadnout ještě i jinak, kdyby třeba .... ale možná že je to tak schválně ...
znám
něco mi to připomnělo.
...
Skvělý ;)! Úůůplně Ti rozumím fakt:(! Dobře se to čte.
Jednoznačně tipík a * za Gwen ;)
hezké a konstruktivní :-)))
Jasný!!! Kašli na něj a budeš v pohodě!! :-)) t*
Všem moc děkuju za milá slovíčka a tipy!!!! :o)
jakmile snad můj mozek
zabrouzdá k myšlence na tebe
poliju si hlavu
ledovou vodou ( za trest )
To znám a souzním. Bohužel můj mozek "zabrouzdává" moc často a ledovou vodu nesnáším. TIP
Právě proto, že nesnášim ledovou vodu, si tu hlavu poleju :o) A díky za tip
jo to opravdu kvalitně napsané, dobře se to čte (jednoznačně s tipem)
ješte něco sázej ju ju??? )))
to je vtipné.
mj: jak dopadlo to porovnání "pravé lásky" s tou tvojí?
To radši ani nechtěj vědět :o) Příííšerně :o(
Ukecané, fádní, jako literární dílo bez nápadu - hromádka už dávno napsaného. Lidé to samozřejmě budou tipovat, protože je v tom tolik emocí a opravdovosti - to je, ale zůstaň na zemi, báseň to (alespoň pro mě) není. Spíše popis pracovního postupu.
Ale pokud se jen potřebuješ vypsat, tak je to výtečná metoda a na to výše směle zapomeň.
Díky za kritiku, hlavně jsem potřebovala to vypsání, vím, že mnoho podobného už bylo napsáno, ale prostě jsem musela :o)
V tom případě nemám námitek, jen mě mate "stojí o hlubší kritiku".
Měj se hezky. :o)
Nenech se zmást :o) Také se měj hezky !
OOO jak miluji čokoládu!!! už jen pro tu přezdívku jsem byla rozhodlá dát ti tip :-) Ale je to fakt moc pěkný a cosi mi to připomíná... (že by vlastní zkušenost?)
typické mučení...perfektní,ale má to háček-už jsem to slyšela a taky napsala :)))))
Asi tím musí projít každej :o)))
vypada to jako by to bylo napsany hned po nejakym zazitku, nebo v urcitym rozpolozeni mysli a stavu ducha, protoze je tam prilis moc zbytecnych slov, podle me a taky z toho jde citit az moc zainteresovanosti bez jakehokoli nadhledu, coz je ale dost pochopitelne:) celkove - dobry
a mimochodem - jak spravne sama rikas - bude to v pohode (taky v to doufam:)
pocit v tom je silnej
a (za trest) je mnohovrstevnej konec *
je to fajn...přesně to vystihuje náladu po roschodu s nějakým dementem,co si s tebou jen hrál
úžasný, úžasný!!! Jo, jo Emoce, jen do toho!!!
Až se budeš příště vypisovat, nezapomeň to tu dát :)
T