Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NA PÍSMÁKU SE KRADE!!

17. 05. 2005
3
1
6093

Dnes někdo uhodl moje heslo a změnil ho a smazal mi díla. Jak by se vám to líbilo někomu z vás???

JIstě vám neuniklo, že na písmáku se krade, písmák si hrale na spolešenství inteligentních lidí a přitom jsou tu nuly zlodíjci, co jakoby neměli co dělat, než zkoušet uhodnout heslo na někoho z nás.

 

CO JE TO ZA SERVR, KDYž SE TU KRADE????

 

celou věc jsem samozřejmě nahlási administrativě, (pokud v tom nemá prsty)

 

doufám, že jsou tu pravidla jakoby pro každyho stejný!!!!

 

jinak nemá na takovám servru zakazování hulvátů jako lobocob žádnou morální odůvodněnost!

 

děkuju za pozornost 


1 názor

Cookie
12. 02. 2007
Dát tip
tak z tohodle mi hrabe. Haj chlape nesuď všechny podle jednoho protože většina lidí je normál a tohle by je ani nenapadlo. A na menšinu si musíš najít pádný zbraně jako třeba jiný heslo...pač jestli tvý heslo bylo voloda tak se jim ani nedivím že to uhodli. kal na věc jede se dál:-) *

snad mám trochu moc bujnou představivost, ale ten magooor s milion nickama by zasloužil pžes hubu - neví někdo kde bydlí?

Delight
19. 05. 2005
Dát tip
Krkavka mrchožroutka: ťuťuuuuuu, poď na rukuuuuuu!!!!!! :))))))) Dítě dítě, svatá prostoto, ty si táááááák chytrááááááá!! :))))))))))))))))))))))))))))))))

Danny
19. 05. 2005
Dát tip
jsou tři: pravý Voloďa, levý Voloďa a prostřední Voloďa

Kpt_Pejsek
19. 05. 2005
Dát tip
Jedinný? Ty jsi demiurg... já tě znám od Řezníčka.

cestín
19. 05. 2005
Dát tip
Těch Voloďů je nějak hodně i tak. A VOLODA, že jenom jeden? No, podle délky diskuze v tom něco bude. Na úpíry to nevypadá. Ono, i kdyby se vědělo, kde bydlí, nač mu hned rozbíjet hubu? Jsou i jiní, kteří nejsou zas tak moc vidět a stejně by zasloužili víc. Řezníček byl jednou u nás doma, tak by to měl vědět.

Lasy
18. 05. 2005
Dát tip
Tohle je hnusná manipulace - Voloďa moc dobře ví, že mu nikdo nic neukradl, jen si z nás tady dost debilním způsobem utahuje . . . viz Lyrykova noticka v novinkách: "Je mi líto, ale nepravdivá informace o krádeži nicku a děl by měla dobrovolně zmizet. Není totiž pravdivá. Někdo pouze využil vizuální podobnosti malého L a velkého I. Oba nicky existují současně vedle sebe." a důkazy tady: http://www.pismak.cz/autor.php?a=VoIoďa a pravý Voloďa tady: http://www.pismak.cz/autor.php?a=Voloďa už jsem si zvykl na Tvé legrácky v básních, ale tohle je hnus, nazvat někoho zlodějem jen proto, aby Tě četli . . . Lasy

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Vella: to snad ale opravdu nemyslíš vážně, někdo tady poruší pravidla tím, že použije neeticky matoucí nick a bit bude původní autor, který se jen brání (trošku nešikovně, pravda) ?????? Jako v kocourkově, kočičko ;-) Myslím že by bylo na místě nejdřív pořešit toho, kdo zjevně a prokazatelně porušil pravidla a pak teprve vyhrožovat. avi Lyryk

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Vella: minimálně nick VoIoďovi ukradli ... a to v jeho případě není málo. A má v tom má prsty administrativa (tedy vláda)?

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Neetické nicky a nevhodné chování Za formy nevhodného chování se považuje používání neetických nicků, sledujících poškození nicku prvotního, zavádějících nicků ...

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Hmmmm ... Neetické nicky a nevhodné chování Za formy nevhodného chování se považuje používání neetických nicků, sledujících poškození nicku prvotního, zavádějících nicků ... K tomuhel se doufám ale vyjádříš a postavíš

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Chápu, že ti stoupl na kuří oko. Ale kdy budete řešit toho zloděje nicku?

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Vella: Je tu tolik pomluv, osobních útoků, sprostoty, že mi to tu už příjde zcela normální. Zajímavé je, že se řeší jen to, co se to osobně týká tebe nebo Zdenka ;-) Kdy budete řešit toho zloděje nicku?

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Neetické nicky a nevhodné chování Za formy nevhodného chování se považuje používání neetických nicků, sledujících poškození nicku prvotního, zavádějících nicků ... Voloďa není totíž VoIoďa Jakto že neukradl? Jako do vrby ;-)

Lyryk
18. 05. 2005
Dát tip
Noe1: a kolikrát už ses za toto pravidlo postavil ty?.-)) podobných nicků je tady řada a horších, vedle Pišty_Hufnagia třeba hovno, kakání, Zaprděnec apod. Ale klidně i k tématu neetického nicku: v čem je to neetické, když nějaký mystifikátor dloubne do jiného mystifikátora? Jsou snad vůči Voloďovi osobně ze strany Voiodi nějaké nadávky?? .-) rád zasáhnu, bude-li vc nějak racionálně odůvodněna;

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Kdo ti říkal že vím nejlíp. To je pomluva. Očekávám omluvu. Nevím to nejlíp, ale vím o případech, kdy jste se zjevné porušení pravidel tohoto serveru prostě vykašlali ;-)

Lyryk
18. 05. 2005
Dát tip
Noe1: prosím, vyjmenuj nám nějaké to kašlání .-)

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Administrátoři: vyčkejte chvíli, najdu vám příklad z posledního měsíce a pošlu avi :-)

Lyryk
18. 05. 2005
Dát tip
Noe1: a taky bych rád, kdybys mi napověděl, jestli náhodou není neetické lhát o nějaké krádeži, ke které nedošlo a přesto se tím zavaluje server (viz PravýVoloďa), co kdyby sis přeměřil metr, kterým měříš tu a tam .-)?

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Administrátoři: poslal jsem to avi. A ještě byste mohli pořešit tu krádež nicku Voloďa, když jste tak spravedliví.

Jezuita
18. 05. 2005
Dát tip
Vždycky jsem snil o tom, že zaslechnu alespoň kousek vzájemné komunikace vzdálených civilizací.Už po tom netoužím.

maia
18. 05. 2005
Dát tip
Assu, tvrdil si, ze mobil nemas... :-)

...pretoze mi ho na pismaku ukradli...

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Vella: a jseš ráda, když tě někdo na (podle něj) chování, porušující vámi vydaná pravidla upozorní, nebo tě to jen obtěžuje. Já jsem takový pomalejší rozumbrada, potřebuji jasnou instrukci co se má a co se nemá ;-)

Lyryk
18. 05. 2005
Dát tip
Noe1: k žádné krádeži nedošlo, nedošlo ani k neetickému napadení v onom zaslaném odkazu, leda bys věděl s jistotou, kdo je senilní babizna; vlastně není už důvod v téhle diskuzi pokračovat, protože místo argumentů a odpovědí rozmělňuješ problém -> objasni skutkovou podstatu krádeže nebo se omluv za zjevnou lež; krásný den .-)

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Skutkovou podstatu jste vysvětlili sami: "Někdo využil vizuální podobnosti malého L a velkého I." Pokud jsou ovšem dva nicky nerozeznatelné je to kádež. Omlovám se - za všechno, i za to, že jsem. Stačí?

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Lyryk: V jednom (jedinémú s tebou upřimně souhlasím. Opravdu nemá cenu v diskuzi pokračovat.

Lyryk
18. 05. 2005
Dát tip
Noe1: nic nebrání tomu, aby se naše názory na tuhle věc lišily; nikdo nepožádal o to, aby byl takový podobný nick zakázán, namísto toho se tu rozšiřuje lež, což ti nevadí a klidně označuješ za krádež vizuální podobnost; za slovem krádež neleží skutková podstata a proto jsem tenhle příspěvek hodil do koše, protože mne tu argumentací zatím nikdo nepřesvědčil; jinak bych regulérní a slušně vedenou diskuzi o neetickém zneužívání nicků jen uvítal, ale je to jen tak, jak to je...

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
OK. Nikdo nepožádal. Proto žádám abys jako administrátor zajistil dodržování pravidel tohoto serveru ze strany nicku Voloďa (to l je velké i) v bodu: "Neetické nicky a nevhodné chování Za formy nevhodného chování se považuje používání neetických nicků, sledujících poškození nicku prvotního, zavádějících nicků ... Jak by ses koukal na to kdybych si zřídil nick lyryk a publikovl pod ním své sračky?

Lyryk
18. 05. 2005
Dát tip
Noe1: nicků namířených proti mně osobně tu byla a stále je řada (jeden si z legrace udělal např. alternative4 v době aféry chroustjazz); a mně ses nezastal... proč?? podstatou pravidla je slovo neetické - rád bych, kdybys interpretoval, jak takové slovo chápeš; například sám původní nick Voloďa je neetický a poškozuje řadu autorů zde, protože se jim vysmívá a není to žádný původní nick, za kterým by stála osoba, jež by to myslela vážně...; co je tedy etičtější? vysmívat se autorovi, který se vysmívá jiným autorům nebo se vytahovat na řadu začátečníků, kteří v poezii dělají první krůčky??

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Lyryk: Až si příště budou ubližovat a všimnu si toho, požádám administrátora o nápravu. To si piš. Podstatou prohřešku proti pravidlům je pro mne slovo zavádějící ... to ti mohu vysvětlit, jestli chceš. To že se tu vytahují lidé na začátečníky není ovšem jen Voloďova doména, nebo snad ano?

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
btw: co uděláš s tím Voloďou (s velkým I uprostřed)?

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Lyryk: promiń ... myslel jsem "ti budou ubližovat" ne "si budou" ;-)

Lyryk
18. 05. 2005
Dát tip
Noe1: není to pro mne jednoznačné; cítím tu něco nekalého na obou stranách; počkám, až co udělá JáPravýVoloďa se svým napadáním, jestli se za lež třeba neomluví a pak bych klidně i zasáhl; momentálně si myslím, že si věc nezaslouží takovou pozornost.

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
A jsi si jistý že pravý Voloďa je ten pravý?

Lyryk
18. 05. 2005
Dát tip
Noe1: a jsi si jistý, že oba Voloďové nejsou jeden ?.-)))

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Je dokonce možné, že všichni tři Voloďové jsou jeden ... a že jsem to já ;-)

Danny
18. 05. 2005
Dát tip
kontrolní otázka: je nick JáPravýVoloďa opravdu Voloďa ? není to ten, kdo vytvořil ten alternick s jedničkou?

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Danny: všichni jsme Voloďa ... tedy gogo

Veila
18. 05. 2005
Dát tip
Plně stojím za; noem1. Autor Voioďa vytvořil svůj nick s jednoznačným záměrem Voloďu poškodit. Namísto snahy alespoň Voioďu kontaktovat a poprosit o vysvětlení tady vytahujete zcestné argumenty a diskutujete o ničem. Jak ze špatného snu, ano Kocourkov :o(

Lasy
18. 05. 2005
Dát tip
Asi všichni zapomínáte na to, že tady se žádný nick ani díla neukradla! Viz první věta tady: "Dnes někdo uhodl moje heslo a změnil ho a smazal mi díla." Jediné co se stalo bylo to, že si někdo (klidně to mohl být Voloďa sám) zřídil nick, který využívá tu podobnost velkého "I" s "el", takže si myslím, že Vella a Lyryk se brání oprávněně. Lasy

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Lasy: Vidím to jinak. Nick Voioďa porušil (podle mne hrubě) pravidla tím, že použil (pro mne ukradl) nick VoLoďa - totéž, co uděla nick VeIIla (tedy Veiia). Nick Veiia je za to zablokovaný, Voioďa ne. Pro mne jasnej dvojí metr, nebo snad ne?

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Takže vyžadovat dodržování vašich vlastních pravidel je pruzení???? Mimochodem, když si už prozradila, kdo stvořil alter Vella (což je podle mne hodně průlomový a zajímavý precedens), prozradíš, kdo stvořil alter Voloďa? Nebo snad opravdu funguje dvojí metr?

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
V čem spočívá nevhodnost mého chování? V tom že vyžaduji dodržování pravidel od provokatéra s nickem Voioďa či v tom, že na porušování pravidel upozorňuji administrátory? Pokud dělám něco proti pravidlům, prosím, upozorni mne.

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Vello, mýlíš se, hodně se mýlíš. Od začátku chci jen jediné. Dodržování pravidel. Nehodlám komentovat tvé emotivní odsudky a osobní útoky ... snad jen, že si vaší práce vážím, i když s tebou momentálně hluboce a hluboce nesouhlasím.

Zbora
18. 05. 2005
Dát tip
Opět pevně stojím za Noem1. Směrem k Velle: pokud se můžu zeptat, zajímalo by mě, jaký je rozdíl mezi oběma případy (dnešním s Vellou a včerejším s Voloďou)? ...a jakým právem jsi změnila můj nově založený alternick, když celou dobu tvrdíš, že tento způsob je legitimní. Nemyslím si, že by Noeho chování bylo jakkoli nevhodné, natož provokativní. E-mail jsem napsal záměrně...nechtěl jsem skrývat svou totožnost...jen jsem chtěl poukázat na to, že si doopravdy kdekdo může založit podobný alternick a poškozovat tak autory...to jsem v Tvém případě samozdřejmě neměl v úmyslu. Nehodlám provokovat. Stejně jako Noe1 si hluboce vážím Vaší (Tvojí a Lyrykovy) práce, ale pokud s něčím nesouhlasím, mám přeci právo na to alespoň upozornit. Díky

Lyryk
18. 05. 2005
Dát tip
Noe1: zklamal jsi mne, vážně, my jsme řešení vymysleli a podali jsme informaci; ty ses postavil za lež, kterou jsi ani jednou neodsoudil; pro tvou informaci: tomu klonovanému Voioďovi jsme upravili nick, tak jako to uděláme vždycky, když si někdo vyžádá ochranu nicku; jakým právem se do toho vůbec pleteš ty? jak můžeš potom napsat, že si něčeho vážíš, když jsi schopen, přesto, že se s tebou vede diskuze, neustále hájit jasnou lež; zachoval ses dneska jako nula, občas se to sice každému stává, ale tvoji dnešní bezohlednost vůči Veronice ti nezapomenu; pravidla jsme mimochodem neporušili my admini, kteří tu od rána situaci diskutujeme a řešíme, ale pravděpodobně Voioďa možná Voloďa sám; ačkoliv to zřejmě měla být jen legrace, došlo nakonec až k osobnímu útoku na majitelku, jejíž práce si údajně vážíš, myslím, že momentálně lžeš sám sobě, na lidi, kterých si vážím se nevede útok a nepodávají se neúplné a nepřesné informace ohledně přechodného stavu -> nick proti Velle je odblokován a jeho blokace měla jen technický charakter pár minut; snížil ses k nátlaku a já ani Vella se ke tvé nynější úrovni už snižovat nebudeme;

Lyryk
18. 05. 2005
Dát tip
oprava: nick proti Veila je odblokován ..

Noe1
18. 05. 2005
Dát tip
Lyryk: beru na vědomí. Sice nechápu, čím jsem si vysloužil tolik hysterického odsudku, ale to je vaše věc. Chleba levnější ani dražší nebude. Ochranu nicku kvituji s povděkem. Díky za to.

Lyryk
18. 05. 2005
Dát tip
Zbora: rozdíl je zjevný, tys zcela úmyslně napadl osobu, která existuje a osobně jsi se jí tím dotkl, kdežto Voloďa neexistuje a chování jeho řídícího anonyma vedlo ke lži, ke které ses připojil; tedy: staly se dvě věci 1) autor tohoto příspěvku zjevně lhal o podstatě problému; 2) vznikl problém ochrany nicku na základě pravidel, který jsme slušně diskutovali a řešil a snad i vyřešili; Myslím, že tvůj způsob nátlaku byl zbytečný, protože nátlak se nepoužívá vůči osobám, jichž si vážím a se kterými mohu mluvit;

Zaprděnec
18. 05. 2005
Dát tip
tak moment, můj nick byl ve zdejší diskusi uveden v seznamu s hovnem, kakáním a ještě něčím jako neetický, a to jako proč ptám se????

Lyryk
18. 05. 2005
Dát tip
Zaprděnec: v již zde uvedeném úryvku pravidel je možné diskutovat, zdali tvůj nick není z pohledu části zdejších uživatelů vulgární; je to názor v diskuzi, nikdo tě snad nezakázal, ani neperzekuoval, nebo snad ano?

Eilil
18. 05. 2005
Dát tip
panenko skákavá lidi!!!!!! nemůžeme občas na věci koukat s nadhledem??? Dyď Noe tu nikoho nenapadl... Jen neustále opakuje, že se dožaduje dodržování pravidel serveru... a jako by ho nikdo neposlouchal...

Lyryk
18. 05. 2005
Dát tip
Eilil: a když Noemu celé dopoledne věnujeme pozornost a ten "problém" s ním řešíme, tak přijdeš a řekneš, že ho nikdo neposlouchá ?????? Jak je to možné??? Znamená to snad, že si tady každý křikne a my mu tady budem na znamení panáčkovat?? Navíc je třeba být o věci napřed kompletně informována ešit věci v klidu a s nadhledem.

Jezuita
18. 05. 2005
Dát tip
Lidi, neblbněte a běžte radši na pivo.Zítra je taky den.

Zbora
18. 05. 2005
Dát tip
Lyryk: Nemyslím si, že by se mé chování dalo nazvat nátlakem. Předložil jsem jen názorný příklad, nicméně jestliže to tak chápeš, mrzí mě to. Nick Veila jsem odstranil. Pokud jsem svým jednáním Vellu poškodil, omlouvám se.

Eilil
18. 05. 2005
Dát tip
Leleste.. já se nechtěla nikoho dotknout.. myslím si, že dokážu ocenit, když se někdo namáhá s něčím.. Uznávám, že nejsem plně informována o problému.. podle mě tu prostě došlo k tomu, že se Noe ohradil.. a nemyslím, že nijak útočně proti krádeži, která nenastala.. šlo tedy o omyl... mohla jsem si to taky vyložit špatně.. a zřejmě se Vás to všechno dotýká a tak tu dochází k nepřiměřeným slovním výpadům... zakládáte si na přesném chápání některých slov... každého člena diskuze nehledě na to, že význam a citový náboj slov napsaných do virtuálu je trochu těžší dešifrovat.. ale to dozajista znáte.. Nějak mi ani nejde o to co tu nastalo, mrzí mě jak se občas někteří lidi ohrazujou proti písmáku, ale jestliže si někdo zrovna myslí, že je to oprávněné, neni třeba ho hned hnát do horoucích pekel... Neřekla jsem, že ho nikdo neposlouchá.. ale jako by ho nikdo neposlouchal... v tom je drobet rozdíl.. a omlouvám se, že jsem k tomu nepřipsala, že je to jen můj pocit..

Voloďa
18. 05. 2005
Dát tip
asi bych měl na tuto diskuzy reagovat i když se mi původně nechtělo - lepší je ingorovat tyto parazitycké autory. Já - voloďa jsem nepsal toto dílo, takovýhle nápodobovačů tu bylo vždy habaděj a tihle nejsou výjimkou. takže všechny námitky lyryka nejsou vůči mně pravdivé a měl by je směřovat na adresu toho zlého člověka - plagiátora

Asi by ste si všichni měli uvědomit, kdo tento server spravuje - kdo Vám dal právo se veřejně vyjádřit a psát a psát, pak teprve kritizujte. NEsnášim frajery co se kouknou do zrcadla a začnou mu nadávat, že je zhnusilo. Lyryku, ač jsou chvíle, kdy bych ti utrhl uši, budu za tebe bojovat ať chceš nebo ne....

stewewonder
18. 05. 2005
Dát tip
Ghiii ... skvele Nazor na dilko ... NEKRADE SE TU :o))) At to tu napsal kdokoli Vo kdo vi co pokud jde o uhodnuti hesla je to jen chyba uzivatele co se tyka ma mit tkove heslo aby neslo uhodnout ... exstuje bezp standart ktery nariuje aby heslo obsahovalo alespon jeden maly znak alespon jeden velky znak alespon jednu cifru a to cele melo alespon 8znaků ... to že zde neni tento standart povinný není chyba protože se jedná o veřejný internetový system ktery neobsahuje zadne citlive informace ... takze adminy vinit nemuzete naopak to usnadnuje pristup pod vas nick ... Dale pravidla ... nu budiz to neni resene zrovinka stastne ale pokud chcete muzete ustanovit "etickou komisi" ktera bude provinilce kamenovat a nebo to bude jak to je ze na co admini prijdou to sestreli .. mno a to pro co bych hlasoval ja ... vykaslat se na to hlidat server je jako hlidat pytel blech ... nema to smysl .. teda krom toho ze ma clovek se aspon duvod tu a tam hezky pohadat :o)))))) Zaposledni .... koukal sem na zabezpeceni www.pismak.cz z venku ... zadna dira nic ... takze admini udelali v tomto ohledu maximum a zbytek je na uzivatelich ... S veselym pozdravem ... vas nenavidici SteweWonder @BD

no to se ale páníček nesmí divit, dávám za pravdu stewewonderovi , když je heslo 12345 a díla kontroverzní je jasný že někdo zkusí štěstí... Nebereš třeba drogy? Víš, jako že bys to vymazal a pak na to zapomněl...

Havranka5
18. 05. 2005
Dát tip
že na to Voloďovi, alias Noe1 alias Sobí_hnusec, alias Sup_1_14 alias Krásnoočko alias x dalších alternicků všichni skáčete. Vždyť o to mu právě jde. Psychického upíra se nesnažte nic jiného, než IGNOROVAT a to vždy a všude, za všech okolností. Jakmile zareagujete, prohráli jste. A tady máš upíre jednu ode mě: Havranka slétla k sobu sobu hnusčí povahy vyklovat mu z útrob střeva krkavka je od rány sob si skládá nekrolog ten šprýmař polymorfní co ho nikdo neprokouk hloupostí hřán na výsluní sob se mění v supa ve Voloďu mravokárce v noeho a Krásnoočka pro havranku těžká práce však krkavka mrchožroutka rozklovla mu mozeček sobí supí roztahány přes písmácký dvoreček čus a avi vy voloďoupíří oběti

Eilil
18. 05. 2005
Dát tip
Noe nenji upír... rád si střílí z lidí, ale nenji upír !!! a zabavuje se tím... a mě se to taky líbí.. projevuje se zpravidla inteligentně... nenji upír !!! čůůůůs

Zbora
18. 05. 2005
Dát tip
Ty jsi tak moudrá Havranko...ach!

Pisces
18. 05. 2005
Dát tip
PROSIM UŽ ŽÁDNÉ AVI K TÉTO DISKUZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voloďa
18. 05. 2005
Dát tip
Ah!! až teď mi došla hloubka celé konzpirace!!!!! Je toto vůbec možné????? JAKTOŽE JSOU TU KROMĚ MĚ DVA NOVÍ NOLOĎOVÉ?!!!!!!! JÁ to tak nenechám!!. kliknutím na mě zjistíte, že JÁ jsem ten jedinný a pravý VOLODA !!!! Počkejte, však napíšu dílo co svojuí kvalitou smete ty plagiátory v vašich pracovnícjh a redaktorských stolů!!! A ted mi dejte pokoj!

Damien
18. 05. 2005
Dát tip
zejrám, co dokáže vyvolat Voloďa za duchaplné diskuze

Alojs
17. 05. 2005
Dát tip
asi si změním heslo...

Jiljí
17. 05. 2005
Dát tip
To jako fakt jo??? Tak ale to je fakty docela trapný, pokud vadí delibici typu lobocop a nikomu nevadí hackování nicků. Voloďo vydrž, tebe jedinýho mám v oblíbenejch!! avi admin

Eidam
17. 05. 2005
Dát tip
hej to dává smysl. je to pro lidi a jejich tvorbu ne? tak když se někomu tvorba někoho nelíbí tak ať ji nečte.Jo Mr.LOBO byl hustej a všem nadával. A co byl to jeho názor.Já taky nepíšu romantiku a poezii ,ale píšu co mě baví.A jako když se někomu nebudu líbit tak mě smaže bo co?.

Zbora
17. 05. 2005
Dát tip
Smazal? Tak zlé to snad nebude...třeba je jenom někam schoval.

cestín
17. 05. 2005
Dát tip
"Jak by se Vám to líbilo někomu z Vás?" je fakt pěkná otázka, nicméně odpověď, nelíbilo. Pokud by to tak opravdu bylo.

Pisces
17. 05. 2005
Dát tip
To je sviňárna! Jsem proti takovýmhle hnusným podrazům, jako je hádání hesla někoho jiného a následné smazání jeho nicku. To byla nějaká svin*!

Embriott
17. 05. 2005
Dát tip
Hmmmm.. to je odporný.. já jsem tu relativně novej, tak jen dotaz, TO SE TU DĚJE BĚŽNĚ???

StvN
17. 05. 2005
Dát tip
Nahlas to policii.

Delahaye
17. 05. 2005
Dát tip
jiná obrana než použití co nejdelší kombinace VELKÝCH a malých písmen s číslicemi (či jinými paznaky) není ... toť problém heslování obecně .. .-)

Damien
17. 05. 2005
Dát tip
nahlas to ČOI, VZP, EU a Spolku dobrovolnejch hasičů, jináč seš v prdeli

...to je fakt...mne zmizol mobil...

jaza
17. 05. 2005
Dát tip
no jo no... sou to svině svinutý

jo, to podepisu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru