Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNovou cestou
14. 12. 2000
0
0
2709
Autor
Sadaf
Tak asi zase vyrazím
(ne klíny z Tvojí hlavy!!!)
Já jsem myslel na cestu
snad doženu ty davy...
Co doženu!!! Je předběhnu!!!
A budu zase první...
A to Tě štve.No, lásko má
teď si nohou trhni!!!
Miroslawek
14. 12. 2000
je je vykřičníků, to je vykřičníků.... abys, až tam dorazíš, nebyl úplně vykřičenej :-)))
Na začátku posledního verše chybí slabika, třeba "tak teď si nohou trhni".
Merle: Ty si sarkasmus zkrátka nemůžeš odpustit! Sranda musí bejt, kdyby fotra věšeli. (A právě tím jsi mi sympatický.)
Albi: já su v normálu putík vážňák... nemůžu za to, že je mi tu s váma fajn :-))
Sadafe, v tom behu bacha na tramvaje. Az pobezis pres cestu, nezapomen se rozhlednout..))))))
..ucitelka
Sadí, koukám, že zatímco já jsem nad ránem propadl depresím, tak Tebe uchvátila optimisticky-úšklebná nálada .. nebo jsi na tom stejně jak já, akorát se to snažíš zakrýt? .-)) Něco mi říká, že stejně nakonec zůstaneš s jazykem vyplazeným a s plícema na dranc koukat, jak se Ti ten dav pomalu vzdaluje .. teď sám nevím, jestli to píšu sobě, nebo Tobě .. ale vzhledem k tomu, jak mě znáš si to tak nějak už přebereš:-)))