Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDuha
20. 05. 2005
19
0
4217
Autor
DRAHT
barevné pentle
klenou se nad krajinou
duhový zázrak
Amanita - Abych se přiznal, nejsem z toho sám moudrý. Když jsem se s tímto pojmem na Písmákovi setkal, a když jsem četl ty nekonečné polemiky "je to haiku, není to haiku", hledal jsem na Netu více informací. Pokusím se to zformulovat tako: Je to útvar ve tvaru 5-7-5, který by měl zachytit okamžitý a hlavně kladný prožitek ..... To je moje, velmi zjednodušená definice, za kterou by mě někteří příznivci haiku asi vyhubovali .... My jsme to nakonec ještě s několika dalšími Písmáky vyřešili pomocí recese. Gab_1 vymyslel PAJPU. Útvar ve tvaru 3-5-7-5-3, kde si může každý psát o čem chce. Stačí dodržet tu formu. Odpadají tak diskuze na téma "Je to PAJPU, není to PAJPU" Mě se to líbí a připojil jsem se k tomuto "proudu" ( můžeš se podívat na moje pokusy pod názvem 7 krát PAJPU)
Ufff, to jsem se rozepsal. Měj se krásně a slunce v duši. DRAHT
s prologem se sice neztotožňuju, ale duhu nad hlavou by měl mít každý z nás.
t*
Navzdory tipům se sluší poznamenat, že toto dílo je třeskutě kýčovitá miniatura...:-)
Musím se připojit k parkovi a makrosovi, ty pentle mně vyrazily dech...:o)
Zuzulinka, Hessulim, Jokaste, Rebelka11, Zbora, Symm, Andromeda: Moc Vám všem děkuji za návštěvu. Potěšila.
park: Díky za návštěvu a za názor
Cannisha: Děkuji moc za TIP a za krásné hodnocení
Kasmodian: Díky za návštěvu a za názor
moc krásné.....jak dílko, které je mimo hladící obsah i lákavě barevné, tak prolog... bezva :-) *t
Phantasmagoria
21. 05. 2005malinka_hvezdinka
20. 05. 2005
Duhový zázrak podeoben barevným pentlím, které se pnou nad krajinou - tvůj styl se mi líbí=o)
krásně vystižené slovem, barvami i obrázkem, po ránu moc milé... duha je malý zázrak a pro nás velký zážitek a radost ji spatřit. Líbí se mi i prolog, který dílko pěkně doplňuje....díky a TIP
Júúúú, udělali jste mi všichni velikou radost Děkuji a přeji Vám všem krásný a sluníčkový den.
Honza_Princ
20. 05. 2005
gab_1: Děkuji za návštěvu a za TIP
Honza_Princ: Díky za návštěvu a za názor.
To je krásné..onehdá jsem viděla dvě duhy nad sebou....jen jsem neměla po ruce foťák...tip
Konečně něco, co do kategorie "haiku" opravdu zaslouženě patří.
Díky a tip *
E.")