Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seErotický sen Viktora T. a Markéty H.
Autor
Matylda
Jinak, než že je nadržená, by Markéta svůj momentální stav nemohla pojmenovat. Bylo něco po třetí, když odevzdala pracovní dokumenty na příslušné ministerstvo a nebavilo ji jít se courat jen tak po pražských buticích. Zákusek v Emporium Café jí také neuspokojil a tak zamířila do první internetové kavárny. Naštěstí byla téměř prázdná a minuta stála kačku. Zašila se hezky do rohu, aby obsluha na první pohled neviděla, co si prohlíží. Klikla na pokec na serveru Atlas, rychle projela budovu Sexíček a milování,a protože jí nabízené místnosti neuspokojovaly, otevřela si vlastní.
Praha - sexík - teď. (Přitažlivá blondýnka hledá milence co má kde.)
Viktor se podíval na hodinky. Ve čtyři konečně padla. Nudil se, libido ho obléhalo ze všech stran. Zbývající čas civěl na monitor. Já bych si tak zašukal, cukalo mu ve spáncích.
"Kolik ti je let a jak vypadáš?" vyzvídal, když našel pokecovou místnost se slibným osazenstvem.
Dívka mu sdělila nejen své míry, ale i to, že je na služební cestě, má volné 3 hodiny a ráda by je příjemně prožila.
"A jak si to představuješ, co bys chtěla?"
"Když je to schůzka naslepo, tak klasiku, bezpečně, diskrétně, nezávazně."
"To já přesně taky," potěšil se.
"Co sem lezeš, když nemáš kde?" rozzlobila se Markéta a vyhodila hosta 5025 ze své místnosti.
Nebylo to moc platné, když si vyměnila pár pěkných vět s dalším, host 5038 se také přiznal, že nemá kde. Snad v hotelu, ale že vlastně nemá tolik času, je ženatý a obvykle bývá v šest doma.
"Tak dobře, v autě, " rezignovala Markéta. Snad bude mít dost místa na zadních sedačkách.
"Navrhni kde, někde na Praze 6."
"Tak třeba za pět pět na Dejvické u KFC."
"To je fajn."
"Co máš za auto?"
"Červenou Oktávku."
"Když se mi nebudeš líbit, ani nenastoupím."
"Nápodobně, já ani nezastavím."
"Tak to si alespoň ušetříme trapas."
"A nevadí ti, že to bude jen rychlovka?"
"Nevadí, také nemám dlouho čas."
"Jak tě poznám?"
"Zelené kalhoty, bílé tričko a hnědé sako."
"To tě snad poznám, není to tuctové oblečení, takových tam asi 10 stát nebude."
"To nebude."
"A myslíš to vážně? Neděláš si legraci jen na netu?"
"Myslím to na tuty a už končím, abych to stihla. Pa"
Markéta zaplatila za net pade (to to uteklo) a svižně vykročila k metru. Za šest pět stála před KFC a důležitě si prohlížela vývěsku realitní kanceláře, aby tam jen tak nezevlovala. Pár minut po páté si řekla, že už nepočká ani na akademickou čtvrthodinku, když ji oslovil muž:
"Nečekáte tu náhodou na někoho?"
V minutě věděla, že tohle by docela šlo. Host 5038 byl příjemný, pohledný, vkusně oblečený muž.
"Ale ty už jsi kolem jednou šel?" vzpomněla si a hned jí došlo, že si jí musel důkladně prohlédnout.
"Jo."
"Tak dobrý, ne?" kladně zhodnotila oba.
"To jo."
Moc komunikativní teda není, řekla si v duchu.
"To je tvoje auto?"
Viktor kývl.
"Znáš to tady?" překvapil jí svou otázkou. "Kam se tu dá jet?"
"Nevím, něco najdeme," začalo jí pomalu docházet, že v tak krátkém časovém limitu těžko najdou uprostřed města opuštěnou lesní cestu.
Všimla si, že Oktávka má na zadní sedačce bedýnku se zeleninou, tašku s bagetami a pytlík sazenic.
Hm, tak na zelenině, nevím, nevím, pomyslela si.
"Ještě musím zajít pro tu krabičku," téměř už špitl a zmizel ve vedlejší drogerii. Stojan s kondomy minul s malým zaváháním a do košíku hodil balíček párátek. Když vyšel ven, už zcela tenkým hláskem rozpačitě řekl : "Víš, zrovna mi volala manželka, moc mě to mrzí, ale já musím..."
Ačkoliv Markéta neměla o koupi párátek ani tušení, z Viktorova výrazu hned pochopila, že tenhle kluk Casanova nebude.
"Nezlob se, prosím, " omlouval se zajíkavě.
"Nezlobím se, měj se fajn," usmála se a odhodila z tváře pramínek plavých vlasů.
Cestou na metro se nahlas rozesmála. V koutku duše byla ráda, že ztratil odvahu. Když si představovala podobnou situaci při masturbaci, mužský hrdina si odbyl své a byl vždy po vyvrcholení fuč. Když tam ale tak vedle Viktora stála a představy dostaly reálné kontury, vše se zdálo stokrát těžší. Anonymní hravost vyprchala a ona pozorovala vnitřní boj kluka, co se bál ještě víc než ona.
Když si Viktor představoval při autoerotice stejnou situaci, vše šlo jako po másle. Viděl nastupovat lascivní blondýnku do svého vozu, viděl jak jí osahává, jak jí zaveze do křoví, jak jí vyhrne tričko a stáhne kalhotky..... Když před ním Markéta v celé své kráse stála, drzá a odhodlaná, všechny představy vzaly za své a on si uvědomil, že v autě to ještě nedělal, že na to má hodinu, že by měl najít vhodné místo, že přece nemůže před cizí ženou selhat, nemůže něco takového udělat, už kvůli své ženě, veze jí rajčata a sazenice ...
Ne, představy jsou představy a skutečnost je skutečnost, ujistil sám sebe Viktor, když předával manželce bedýnku rajčat a líbal ji na tvář.
Na POKECU se druhý den ráno objevila místnost : Kluk v Oktávii hledá dívku od KFC na Kulaťáku , která se s ním chtěla milovat 19.5. za pět pět. Ozvi se, prosím.