...tak mě jen napadá, je anděl životný nebo neživotný?
jsem se snažila někde vyzjistit, jak je to se skloňováním anděla, ale v momentálně dostupných materiálech nic nepíší o třetím pádu, jen vím, že andělu je taky používaný tvar, i když pokulhává..
na Andělu v Praze možná ani nepokulhává, ale to už je přenesený význam na neživou věc... pak se skloňuje podle vzoru hrad - jinak andělovi jako pánovi...
jenže je taky pánu....sakra...se budu muset někoho zeptat, kvůli tomu dneska neusnu:-)
A víš ty, že máš pravdu? Vzor pán připouští ve třetím pádě i toto skloňování, ale musel jsem se mrknout. Takže beru zpět... i když já bych podle citu teda rozhodně řekl andělovi... a modlitbu k Andělu Páně bych nechal (v) Bibli.
Velmi zajímavé pojetí osudu člověka. Ale nijak hluboce mě nepoznamenalo. Báseň mi přijde bez špetky vnitřního žáru, šedá a nudná. Obsahuje několik zajímavých pasáží (po tom, coprotáhl košilku trním...), avšak ty nejsou schopny zvrátit vyznění (rozuměj dojem) celé básně. nelíbí.
to není ani tak pojetí osudu člověka, je to o naivní víře, ke které se člověk upíná...znovu a znovu...
díky za návštěvu:-)
výborné...
víš, co mne tam ruší?
"odpuštění svatých"
přijde mi to trochu zavádějící
nevím, zda-li je tu třeba toliko křesťanské symboliky
zda-li ten anděl sám o sobě už není akorát
nenech se ovlivnit, prosím,
ale když si to přečtu bez toho
je mi to výrazně bližší ;)
***t
díky za návštěvu a za názor:-)
možná stačí dát jen pryč to slůvko svatý
možná jen to
už je tam
v té svatozáři
a odpuštění může být jen tak
ash...nad tím svatým jsem taky přemýšlela...dám ho pryč:-)
díky za návštěvu:-)
takhle bych přidávam eště hvězdičku
a jsem rád, že jsem Tě neovlivnil
ale jen pomohl v rozhodnutí ;)
Je to dobrý, možná víc než dobrý, ale mě jako člověka se to absolutně nedotýká a je to proto, že Ti to nejde věřit (teď myslím ten obsah..), dá se tomu říct i psaní na dojem. A ikdyž vím, že to tak třeba nemusí být --tak to tak působí....Zkrátka tohle sebelíp neskryješ..
(ber to jako pozitivní kritiku..:)
Yasmina...ted jsem se v tom trošku ztratila...co neskryju??
psaní na dojem...tak to myšleno nebylo...možná nevěříš obsah, ale nemůžeš to brát doslova, je to trošku zašifrovaný:-)
vlastně...tohle je o konkrétní věci, která se stala...
myšleno - jestli je to na dojem, tak to neskryješ