vidím to teď trochu jinak
..s odstupem toho tipa asi dám*
diky... a uz treba jen proto, ze ses k tomu dilku vratil... toho si fakt vazim
pro mě je první půlka taky víc "jen" zajímavá svými obrazy, ale umím si představit rozpoložení, v jakým byly spojovány ... druhá půlka už je spojená velmi jednoznačně a moc pěkně ... nejsem odborník, ale myslím si, že u takovýhle básní dost záleží na míře empatie a že kdo má život příliš jednoduchej, tak může mít s tím vcítěním problém ...
Me to prijde zajimave, je to jka natocene kratke zabery, pak sprehazene a znovu slozene dohromady k vyjadreni pocitu pomoci symbolu a vyjevu kolme nas....
Moc libi
TIP
Siral--hmhm.. možná máš pravdu a nevíš co? ;)
guy- mno.. ;) hehe.. možná to tak opravdu je ;)
každopádně děkuji..
ono.. je to možná trochu (nebo víc) nesrozumitelný pro lidi, který mě neznaj a neví tak nic o té situaci, která je popsaná.. kdybych to dala přečíst někomu, kdo ten večer se mnou byl, asi by si to možná užil trochu víc, ale kdo ví.. ačkoli tak to myslím býva často..
Většinou píšu jako reakci na něco co se mi přihodilo, nebo mě potkalo..je tedy možná dost složité pochopit co čím občas vlastně myslím(všechno v tomto dílku totiž má svůj podklad ve skutečnosti... a je méně či více spojeno s mým životem, se mnou, s mými zkušenostmi... kdo ví, proč tam pletu, že krysaři mají psy, ty rolničky či antikvariáty... není to jen aby to dobře vypadalo...)... ale zároveň mám za to, že to není zas až tak důležité přesně odhadnout jak to tedy vlastně je.. pokud si v tom každý najde to svoje.. budu jedině ráda... ;)
opravdu jsi mě moc potěšil... děkuji ;)
Andreika: Bohužel nevím :)
Klišé. Něco nového, zajímavého k tomu přihoď.
Klišé neklišé - pěkný to je *
nojo.. když já asi bohužel nejsem na ty díry do světa...:(
každopadně díky že sis to přečet a okomentoval
jj... tak to s tebou souhlasim... mě ten konec taky moc nesedí ;)
díky
číst to na obálce pohřebního ústavu iluzí
byl by to dobrej text
oprav překlepy
básnický "subjektoobjekt" (čert ví co to v tomhle případě je:)
ti v tom přeskakuje z jednoho na druhý, odněkud jinam, jak se mu chce. u surrealističtější věci by to mohlo být skvělý, když by se to správně povedlo
tady mi to přijde trochu zvláštní
(ale někomu se to i tak může líbit.. i dost)
mno... mně se to právě asi líbí.. já mám totiž u těch víc surrealističtějších věcí problém s tim, že je tam většinou až moc možnejch výkladů (pokud to neni úplnej nesmysl...jen třeba postavenej na zvuku či tak..) a že je to tak strašně volný a nekonkrétní a o všem.. že se v tom trošku ztrácim...
ale každopádně díky za reakce
na surrealismu je právě největším nesmyslem hledání smyslu:)
efekt této poesie je založen na (surr.) obrazech
já to mám třeba strašně rád, když to není suchý a moc komolivý, ale lehký a harmonický
ale tady člověku dáš na jednom místě kousek logiky a na dalším ho popřeš.. jak říkám, i to je postup a někde jinde a líp by se mi třeba výsledek i líbil i když asi málokdy, ale tady se mi zrovna nezdá dobře použitý a bude se líbit třeba někomu jinému.
(ale fakt tam máš dost chyb - to taky může nějakým pedantům kazit dojem:)
zajímavý...při prvním čtení mě to moc nezaujalo, až konec mě chytil..tak jsem si to přečetla znovu a asi pochytila víc.....fakt zajímavý počtení:-)
;)
jj.. už to jdu opravït,...;) diky
jasně vím, co je podstatou surrealismu...a když jsou to fakt jen obrazy, tak je to moc fajn a mě se to taky líbí...ale dost často tomu tak neni... zvlášť když se o to pokouší nějakej laik...(jako třeba já ;)
ježiš, to jsem fakt moc ráda... že ti to stojí za to přečíst vídkrát..
děkuju ;)
je to tak lepší...napoprvý se nepochytí všechno:-)..nemáš zač
Hezké, ale něco tomu opravdu schází.