Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŇadrobraní
Výběr: Cannisha, papouch
25. 05. 2005
36
1
7088
Autor
kassiope
Už ani hory
se neumí vztyčit,
když mé tělo
vyzývá k ňadrobraní.
V kopcích
se stmívá rychleji
a je k nim dál než napřesrok.
Vrzají i vrátka
mezi úžinami...
1 názor
podezdívka
23. 08. 2005Pablo_honey
02. 06. 2005Pablo_honey
02. 06. 2005
Nesmutni, léto je tu, slečny se obnažují, jsou žadostivější a roztoužené - brzy ti nějaká skočí kolem krku...:o)
Už jsem tady, ne tak moc unavená jako minule, tak už jsem snad pochopila...
ale dost unavená na to, aby mě napadlo, co psát...
Hezký, no.....,
líbí se mi jako obraz
-t-
gab - ono je to jinak než to vypadá - teda jako nevržou, ale jednou budou a navíc je to spojený ještě s ledasčím ve mně....mno, tak asi tak.....jinak děkuju.. :o)
Gabriels_fire
25. 05. 2005Augustin_Šípek
25. 05. 2005
Pacer: Proboha! Co bys to se mnou chtěl provádět? :o)
Gabri: Ještě mě napadly ňadřince, ale ty třeba příště :o)
Slůůůníčko
25. 05. 2005Gabriels_fire
25. 05. 2005
nadrovani je super vyraz :-)
JiInak to pusobi smutnym dojmem a takovym tim nevyhnutelnym starnutim, ale je to krasne zabaleno do slovicek
TIP*
Robi:děkuju, prostě přijde doba, kdy to musí ze mně, normálně si toho nevšímám a neberu si to, prostě nějak nevědomky se to hromadí....děkuju :o)
Don´t_worry
25. 05. 2005Nicollette
25. 05. 2005
Alt: no nijak zvlášť, ale někdy to na mě holt přijde - to víš, takový ty nepěkný věci, co přijdou s věkem.....nestává se ti to?
rtymá: moje...vždycky jen částečně...:) kuju
No, napadla mě odpověď, ale asi by byla nevhodná, neb se neznáme :o)) No, jsem ráda za každou reakci, takže asi tak...no a myslel jsi smíchy? :o)
jasně, dá se vyprsknout něčím jiným? :-))))))) to že se neznáme je chyba :-)
Mno, raději to nebudu dál rozvádět - páč je to přesně ta poznámka, kterou jsem měla na mysli :o)))
Je to chyba, ale když ty jsi z kama?
výborný, kassi...až jsem se to
ocitl někde ouplně onde ;)
****t
a dík blíženě za zaklubování ;)
No, to bych ani nečekala, že se takhle přiblížím...:o) Děkuju vám ...
ash - snad zase někdy někde....při rozletech..
Smarja, jeste nevííííím, vrátím se, pro obrazy.........., zapomenuté.. :-)