Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJednoho dne
16. 12. 2000
0
0
2190
Autor
Suppe
Když tvůj den je noc
A ty máš strach
Že tmy je až moc
Nemusíš se bát
Kdyby slunce zapadlo
A tys nemoh spát
Byl bych tvé světlo
Tvůj kamarád
Poznáš jednoho dne
Že vůbec nezáleží
Kde já nebo ty jsme
Stačí jen, že věříš
Že každé soužení
Jednoho dne pomine
Když si říkáš: "Dost!
Už nesnesu víc
Proč nejdeš pomoct?"
Setři si prach z očí
Kdyby všechno zmizelo
A jen my sami zůstali
Zbylo by tu i kouzlo
Co nás drží dohromady
Poznáš jednoho dne
Že vůbec nezáleží
Kde já nebo ty jsme
Stačí jen, že věříš
Že každé soužení
Jednoho dne pomine
Nemám ségru ... :-) ... jenom bráchu, a básničky ani písničky pro něj nepíšu. Pamatuju si jenom na jednu, jmenovala se Kadibudka a napsal jsem ji v náhlém pohnutí mysli - nebyla moc slušná ani moc dobře napsaná, ale to je jedno - a tvrdil jsem mu, že ji napsal S. K. Neumann a že je z Knihy lesů, vod a sraní .. :)
Tehdy mi to věřil. Dneska už ne :(
Teď přemýšlím, proč to vůbec píšu ... a ani nevím ... asi že je pěkné, že pro svojí sestru napíšeš něco, co je takhle upřímné ... určitě to potěší. Formálně nehodnotím - neumím to a navíc je to písnička, tak se tam ztratí, když se něco nerýmuje nebo tak...
Je to krásný, moc dojemný, tvá sestra musí být pyšná. Takovýho bráchu jako si ty, bych chtěla taky...
supper - kdybych byl tvoje "ségra", byl šťastnej za takovýho bráchu (taky mám ségru a je skvělá)
Óóóó...obsah skvělý! Stydím se cokoliv kritizovat, protože je to hodně upřímný :-)