Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePtákovina
Autor
Alive
Byl jednou jeden pták a ten měl jednu moc špatnou vlastonost. On se totiž ten pták všem kolem sebe smál-jednou měl někdo velký nos, jindy neuměl říkat "r"...vždy se bylo čemu smát a ten pták se tím tuze bavil. Jenže to se mu nevyplatilo. On se totiž smál tak nahlas, že se vždy otřásalo celé hnízdo.
Jednou ho takhle zase něco pobavilo a náš milý pták, uvelebený v tom svém hnízdě, se rozřehtal na celé okolí... hnízdo, už tak dost otřebené jeho výbuchy, se uvolnilo a padalo... no a jak se pták řehtal, úplně zapoměl, že má křídla a spadl na zem jako šiška.....na hlavě mu přistál jeho vlastní dům..."Žuch"...to byla podívaná! Teď se pro změnu bavili všichni ostatní...smáli se a smáli, až jim z toho smíchu tekly slzy... no a náš ptáček? vždyť to povídám, že se chechat úplně všemu. naokamžik ho sice napadlo, že by se mohl urazit, ale když zjistil, že se mu nic nestalo začal se smát s ostatními...
Jeden moudrý pták-asi sova to mohla být se však místo smíchu zamyslel....no tohle, to se ještě nestalo, musíme tomu dát jedinečný návzev... Brzy přišel na to přesné slovo "ptákovina" to bude ono, protože to byla vina jen a jen toho ptáčka, že takhle skončil... Ale i tak je to slovo pěkné jako celá tahle příhoda...:)