"Dobře, dobře. Ještě jednou a pomalu. V té záplavě pravopisných chyb jsem vůbec nepochopil, o co ti jde. Můžeš to prosím zopakovat pro nás, kteří jsme na jiné jazykové rovině? Nedělám si z tebe srandu, ale fakt nechápu, o čem to bylo. " No... myslím, že k tomu není, co říct.. Hubaj to vystih... :-/ Je mi trochu smutno, už nejsi ani k smíchu, už jsi k pláči, Voloďo.
:-/
prej oblíbený
A Voloďa
kurnik... zábava :)
Až jsem se zastyděl.... :)
Noe1,
proč se rozčiluješ nad tím, že Lyryk tě zablokoval, když ty vyzýváš všechny "důsledně ignorovat" tedy de facto blokovat mě?
Potvrdil jsi svojí reakcí, že by jsi byl přinejmenším stejným, možná ještě horším a bezohlednějším feudálně se chovajícím adminem Písmáka, než je nyní Lyryk.
veřím, že někdo půjde do někodo
ovšem kdo do koho, to už je věc jiná
děkui za prostor k vyjádření se
SPOR je jako řitní věnec, Sid..pokaždé když se vyprazdňuje, tvoří něco odporného..
No tos napsal pěkně! Tak já ti toho tipa dám!*
Já za poslední tři dny taky neměl ani tip. To je vážné :-)))
Zato sem ti dal tři výběry, abys měl radost.
teda já nevim jak to děláš, ale seš asi jedinej člověk na Písmoni, kterej mi ... vyloženě neni sympatickej
nicollete:Jjenže tys přišlas jakoby soudit jen mě a né moje názory. O takový přispěvek nestojím.
ostatní děkuji, ale dneska to jakoby moc o tipech není, schovejte si je pro mou další báseň, pokud se situace urovná a ja tak ještě dám.
konecne nekdo rozumnej! bingo!
Kdyby polyklon Noe1/Sobí_hnusec/Voloďa/Krásnoočko/sup...
byl majitelem Písmáka, choval by se v principu stejně jako Lyryk. A nejen on, Papouch je to samé.
Stačí se podívat, jak se výsměšně a pohrdavě chováš (a choval jsi se) k nováčkům a k lidem upřímné vůle psát hodnotnou vážnou literaturu. Třeba taková Fairiella by mohla vyprávět... a nejen ona.
..dlouhá léta přispívali pod tisícovkami přezdívek do písmáku dva schizofrenici, jednoho dne se vzájemně objevili a pravé rozpolcení bylo započnuto..
8^)
všichni jsou všichni
Je zajímavé, že jednou Vella prohodila, že ví, čí alternick Voloďa je.
Tož já bych blokoval Voloďu už dávno - škodí servru víc než 20 brouků, Ivanhoeů i arch dohromady. Jenže to dělá chytře :-/
A to myslím upřímně.
Delahaye...nejsi ty Havranka5 ??:-))
jsem - proč se ptáš ?
Že Ty mě chceš taky poslat do prdele,viď, Ty šibalko ? .-)
ne, tam posílám jen ty blbounký:-)
no..ještě ne, ale ta reakce na mýho oblíbence Voloďu, ta je na hraně:-)))
co to je za blba ten Voloďa?
ho tady někdo respektuje? - jeho? a jeho "vážnou poezii" - ve skutečnosti hromadu amatérských pseudoliterárních pokusů?
člověka, který i ve svém prohlášení nadrobí chyby jako "sklamat"?
ach bože
Roztomiloučké hrátki s gramatykou :)
Craerassy....nejsi ty Voloďa ?? :-)
Emmete no pozor, přečti si mou kritiku :-) a bohužel s emi zdá, že sem v tom sama..
Delahaye...nee, já jsem jen dva v jednom:-)))
Nicollete, já ji četl (a v duchu odsouhlasil)
je fajn vidět, že i království bláznů má svého obecního normála :-)
vono je to možná naopak mi někdy přijde... všichni si hrajou na normál a já nezastírám, že mi blázní hlava
to teda děkuju s tim souhlasem, to je pro mě pocta, to máě nějakou dobrou náladu dneska .-)))*
Konečně rozumná řeč!! :))))))
Havranko, neblamuj se tak, beruško.. Sice máš detektivní talent, nesporně, ale na Voloďu sme krátký všichni.. :) A ty jiskrné soudy o povahách Noeho, Papouch a Lyryka, ojojoj!! :))))
Delight: Nech ji, ať se beruška dál blamuje. Jediné, co u ní má význam je důsledně ignorovat :-)))))))))))))))
Delight: Nech ji, ať se beruška dál blamuje. Jediné, co u ní má význam je důsledně ignorovat :-)))))))))))))))
Havranko, ty chytrá horákyně, Voloďa jsem já!!
to nevíš, ty zrůdo??
:-)))