jéééé ty znáš Cimrmana? :))
to je boží hláška...
ne, žádný veselejší dějový zlom se neudál, ba naopak, všechno skončilo, pokud se dá říct, že něco začalo... sou to prostě svině... už jsi četla Jinotaje? :))
cimrman? no, ty co mam, SKORO nazpaměť...
ty že máš les?? hovno, majere, hovno máš!!! :))))
jinotaje, jinotaje.... říká mi to něco..? prosím, rozpomeň mě... :)
dovolíte, abych vám potřásl pravicí?
:))))))
také bych si zdovolením jednu vzal... :))
senilita: neschopnost udržet myšlenku, neschopnost opustit myšlenku.... to sedí! .))
Jinotaje - moje dílko, mohlo by se ti líbit... :))
to není obyčejná pecka, je na ní vyřezáno celé naše království :)))
tamten, s těmi uhry.. ale né ten uhrovatý, ten mezi těmi maďary... :)))))
............................ učí se dobře, to nemohu říct....
:))))))))
fajn, jdu na jinotaje... :)))
si je spravim sama!
a že reaguju zrovna teďkonc - jen jsem chtěla řcít, že po zážitku "s nim" mam ještě radikálnější názor na to zákeřný plemeno... :)
u tohoto tématu je časový horizont na reakce naprosto neomezený.. :))
nastal snad v nedávné době nějaký veselejší dějový zlom? no jó, copa zlomy, ale jmelí..!! :))
..... o
vůni jeho tepu
a tepu je do stříbra -
do vlasů stařenky.......
to mě zaujalo jako první a pak už jsem se vezla :)))
co nadělám............ :)
Ttt
jo, todle je pro mě dost aktuální, zrovna se pokoušim ten sen naplnit, ale vznikaj z toho jenom nový a nový peripetie... :(((
sssss, aj :/
je to na dlouhou trať.......
:)
spíš krátkej proces, za chvíli ze mi udělá mrkvolu.. :(
se zasebevraždim tim jeho egem oklivým... blueee nesnášim ho za to, jak ho mám ráda, je to vůbec normální... ???
ti stejně povim, chlapi jsou naprd, jeden se tady vyčerpává zamilovaností a oni se nakonec v lepším případě omluví...
kdo má tohle zapotřebí??
dávám se na dráhu profesionálního cynika....
:)
jej, já už jak si psala profesionální... tak jsem si domyslela lesby, dřív než jsem to dočetla :)))
ale ono ani to by nebylo asi nejblbější řešení, neboť protože sou to pěkný hajzlové egocentrický, egoistický, namyšlený a ješitný a bůhvícoještěbohuželisladkýsakradoprčic....
:)))))))))
a vůbec !! pryč s nima ! :)))
no dobře, tak snad tak radikálně ani nééé :)
kdo by zpravoval kohoutky :)
Uchuch, jakoby ti někdo moooc ubližoval - bolavý to je, smutný moc - a krásný. tip
líbí se mi ... možná se někomu bude zdát, že je v ní trochu víc přívlastků, ale mně u takovýhle věcí moc nevaděj ... :-)*