Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohľady do zrkadieľ
20. 12. 2000
8
0
2350
Autor
Svetielko
kaluž
je zrkalom dažda
rád sa na seba dívam
padám do svojho obrazu
vlnkami rozochveného
roztrhaného
(tváre tisíc rokov staré
mi fúkajú do očí záblesky minulosti)
vzdialené volanie
pozerám do zrkadla ...
až sa v ňom celý stratím
tak matne tuším, že podobnú básničku som niekedy aj ja napísal, je mit o dôverne známe, ten pocit a obraz, kaluž ako okno do iného sveta... Takmer sci-fi a predsa o vciach normálnych...
Tip!
Svetielko, toto je nádherná metafora!!!! Nádherná, prepracuj túto báseň, prosím, a pošli ju potom do celého sveta, uaaaaa, ja som nadšená, krása, krása, krása!!!!! Svetielkooooooo, ja som vždy chcela napísať niečo originálne o daždi, ale toto, je to úžasný nápad, neokukané, nové, J. Urban by tiež jasal (čest jeho pamiatke) je v tom viac než len troška talentu, skús sa s tým ešte pohrať, nech to nezapadne do času....!
!!!!
nadšená tipujúca Silvika. :o))))
Miroslawek
03. 01. 2001
hej asi hej Miroslawek to asi tým
ze na svojich básnich tolko zase nepracujem
sú len také detské a štylistika i forma
sú na dost biednej úrovni
tak dík za tip ale neviem kto mi ho dal
uvítal by som nejaké negatívne kritiky
Ten začátek je fakt výborný. Zrkadlom dažda, rád sa na seba dívam....
Ta závorka se nijak nevylučuje, ale asi mi trochu unikl význam. Nějak si ji tam nemůžu zasadit. Možná mě ruší i to, že by tam mělo být záblesky. Nebo jen neumím slovensky? :-)
Jinak je celá básnička moc hezkou a neočuměnou metaforou. Oceňuji, když někdo napíše něco, co jsem ještě nikde nečetla.
Ten tip jsem ti nedala, ale když si přečtu ještě něco od tebe... :-)
Ten tip není záhada, asi ho někdo dal nahoře tlačítkem "Dát jako TIP" a ne dole zaškrtnutím.
"uvítal by som nejaké negatívne kritiky "...
Jak perverzní přání!!!
:-)))
Ad. Ženatej:
tvé perverzní přání mohu splnit, až narazím na něco tvého. Dnes jsem měl docela blbej den a nevyspal jsem se taky nejlíp.