Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýzva
06. 06. 2005
0
0
2480
Autor
Tyranosaurus_Rex
Po posledních událostech je jasné, že Písmáka vlastní a spravuje párek samolibých, upjatých a arogantních despotů. Opět bylo pár dobrých autorů nuceno odejít. Převážná většina tu však dál dřepí jak ovce. Proč? Jsou přecejiné servery, kde vládne mnohem větší svoboda - Literra, Totem, Minimax, Blueworld a další.
Tím, že zde setrváváte, vyjadřujete těmto dvěma despotům podporu a současně se chováte nesolidárně k těm, kteří museli odejít. Zamyslete se nad tím!!!
blue_eyes_dead
06. 10. 2005tibbaR_etihW
14. 06. 2005
Stačilo by poslať avízo. Nemusel si mi to písať pod moju báseň. Neviem, prečo by som mala brať vážne názor niekoho, kto namiesto kritiky agituje... Takže môj pocit z Teba je dosť rozpačitý..... :o(
tak si di... vzdyt te tu nikdo nedrzi.
tato zprava byla testovana na lidech. pochcipaly.
Jenom tak.....
pro pořádek:
Proč se Ti zdá jako výraz nesvobody, že můžeš sprostou urážku publikovat jako kritiku pod cizím dílem?
Proč se Ti zdá jako výraz nesvobody, že můžeš publikovat takovou sprostou urážku aniž bys ukázal nějaké svoje umění.
Co jsi za zbabělce, že se schováváš při takovém útoku za nick a nepřiznáš své jméno?
Byl tu kdysi Boris Cvek a nikdy se za svoje jméno nestyděl protože s mnohými nesouhlasil a považoval za nečestné skrývat se za přezdívku, když ostře vyjadřoval nesouhas.
JSI ZBABĚLEC !!!!!
BARBAR Jefimov
Tyranosaurus_Rex
09. 06. 2005
tibbaR
máš tam hrupku
pýše se "pravydli"
a propříště - nestojím o nevyžádaná aviza!!
===
jinak jsou to všechno kecy
tibbaR_etihW
07. 06. 2005
dobre ty poseroutko. tak cti pozorne: za komara taky fura lidi emigrovalo, fura lidi "jako ovce" zustalo - chces to taky takhle generalizovat? co underground? vyzyvat k emigraci - trapny. lepsi je prudit a tyrana (ikdyz... zeby i tyranoSaura?)
tak ubozacku utikej at nam pak muzes psat ze svobodnych krajin. revoluci si tu holt musime udelat bez tebe.
ehm... nedopsal jsem vetu... lepsi je prudit a tyrana poslat do hellu. aspon avi.
Nicollette
06. 06. 2005tibbaR_etihW
06. 06. 2005Nicollette
06. 06. 2005pink_hunterka
06. 06. 2005Augustin_Šípek
06. 06. 2005dítě_na_skleníku
06. 06. 2005dítě_na_skleníku
06. 06. 2005Henry_Fiasko
06. 06. 2005
neztotožňuju se s formulacemi, ovšem nemůžeme si zastírat, že se nevyřešilo vůbec nic a že někteří dobří autoři odešli a pokud nedojde ke změnám, bude se celá situace opět opakovat
Výzva samotná vyznívá poněkud despoticky...Copak lze někoho tímto způsobem nabádat ke svobodě myšlení?!!! :)))))))