Milí Písmáci a Písmačky,
zvedám kotvy.
10.6.2005, 20:25
Nějakou delší dobu se nejspíš nebudeme vidět, na Písmáku se snad ale objevím. Jen teď úplně nevím, jak to přesně bude.
Bez ladu a skladu:
Jinovato: díky za Tvé porozumění básním i za tvé tvůrčí vklady do poezie druhých.
tři_černí mravenci: my už jsme si to mlčeli a mlčky budeme stále myslet.
Makča: díky za tvou živelnost, ženskost, Tvou chuť a energii žít :o)
Petr_Pan: kdyby moře mělo být ztělesněno, mluvilo by tvými ústy,
ó nezastavitelný :o)
Eilil: díky za Tvé krásné básně a možnost je slyšet.
Marthin: bylo velmi zajímavé Tě vidět.
Don´t worry: ano ano, výrazná nesympatie už od pohledu, že? :o)
Nicolette: Slečno! Váš oddaný atd.
Crowley: byla to moc pěkná cesta vlakem s Tvými básněmi a povídáním
Rowenna: bylo mi potěšením se s Vámi setkat, madam.
Kid_A: Dodatečně přeju všechno nejlepší ke Dni dětí.
Ty to víš, Kide, ale: bylo mi velkou ctí se s Tebou setkat. Ta Plzeň a rozhovor s Tebou stál za to!!
drfaust: díky za ta všechna čtení, že tomu dáváš svůj čas a energii
print: obdivuju a cením si Tvou neúnavnou snahu při procházení děl tady na Písmáku, a moc díky za to, cos mi kdy napsal.
Witch: těšilo mě číst Tě.
Vesly: píšeš čím dál líp. Ať se Ti ve všem daří.
Mar15: ještě ve mně zůstaly podzimní obrazy ze Tvé básně.
Pilar: u málokoho mě tak baví rozebírat jeho/její díla. a povídá se s Tebou dobře!
vesuvanka: taky děkuju za všechen čas, který věnuješ Písmáku a za Tvé kritiky.
Elyn: měj se moc krásně a díky za všechno.
Plicník: hodně Ti vděčím za to, že jsi vyjádřila, jak tě něco nebere :o)
Lyryk: stále si pamatuju, jak jsem se naklonil od mušle a řekl: \"Vy jste Lyryk?\" při našem prvním setkání..
Craerassy: škoda, že jsem Tě nikdy neviděl.
swan: díky za nedávné přání a měj se moc pěkně.
Děkuju všem ostatním za letmé nebo intenzivnější setkávání nad díly. Ať se vám daří. Je to tady na Písmáku fajn díky vám. Škrábanců zas tolik nebylo a když, tak prospěšné a už raději končím.
Tahle báseň je má varianta na Bilbovu básničku. Jednou jsem ji někomu četl a teď ji chci naplnit. Je to báseň o naději, že se jeden hobit ve světě ztratit nemusí.
Jdu. Jdu teď. Držte mi palce.