Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSrdce a Mozek
09. 06. 2005
9
0
68490
Autor
gab_1
Srdce a Mozek
Když k sobě dvě srdce najdou cestu,
hřeje je cit, není třeba vestu.
Je to ta nejhezčí dálnice,
ta ničí panny a panice.
Když k sobě cestu najdou dva mozky,
jen hloupost může zničit vše v trosky.
Dva moudří lidé váží si vztahu
a pro své štěstí dřou klidně v tahu.
Cítí se spolu jenom nádherně,
tu cestu přece hledali perně.
Tomu vztahu není třeba směnek,
už se dostali z období plenek.
Jen když se mozek a srdce spojí,
nic na světě je neodzbrojí!
Velká síla je v tom svazku,
má jí ten, kdo má lásku!
GAB☺
Mě se to líbí, obrázky pominu, kde hned sehnat mozek a srdce když nejsi patolog.. Tip
želvi : dík za típek!!
Čau Reb!! Že se taky ukážeš!! Díky!!! Víš, že jsem pouze ladič pijan!! :-)) Tak co se mnou!! :-))
_Rebelka11
10. 06. 2005
Reb: já kurzy nerad - já sem nenapravitelnej exemplář!! A eště navíc sem unavenej silentblok - nápověda, abys nemusela dlouho hledat!! :-))))
_Rebelka11
10. 06. 2005
pěkná myšlenka..ale občas mám pocit, že to je takový nucený...(rýmy) ale stálo za přečtení..:-)
Mila_cku: nucený ne, jen jsem to nechal, jak mě to napadlo (bez úprav) a už jsem si to taky slízl!! Díky, že si se taky ukázala!
_Rebelka11
10. 06. 2005
Jen když se mozek a srdce spojí,
nic na světě je neodzbrojí!
To jsi moc krásně napsal. Veliký TIP
...hrozná křeč...ale roztomiloučká :o) ...možná si trošku víc pohrát se stavbou, prohodit pár slov, sem tam vyspravit rytmus...nemysli si, počítal jsem si to, ale nejde jen o to aby Ti seděly počty souhlásek...tak by dílko mohlo být velmi příjemné.
... také bych už byl rád z období plenek.... :-))
celý život se snažím při rozhodování spojovat rozum a srdce..... a nedaří se to....
skutečně jsou rytmické nesrovnalosti, ale i tak si to zaslouží tip
..s obsahem naprosto souhlas, ale ty v obrázky jsou, myslim, děsný, eště ten mozek měl bejt ve formaldehydu, sorry...a vyznění naivní, ale přesto díky za tohle...podobnejch věcí furt míň, než když mi někdo hamstne v tramvaji na nohu a eště mi vynadá, smraďoch. Ď.
DRAHT: díky, díky!!
Zbora: v křeči to fakt nepíšu!:-)) Myšlenka jasná - rytmus děsnej!!Něco mě napadne, hodím to na papír a tím to pro mě končí. Už víc lidí mi radilo, ať to doladím, ale já sem hroznej a kašlu na to! Přicházím o bodíky za krásu, ale s tím se nedá nic dělat! Ale díky za rady!!
sacco: rozum je jinde než srdce - většinou! Díky! :-))
Natt_Alli: jenom sem se blbě zasnil! Každej mozek je hnusnej, ať sem hledal, kde chtěl! A číst si to v tramvaji s debilem na noze?? - to bych asi vraždil!!.o))
všechno už bylo řečeno...tip
sacco - těch plenek si jěště užiješ a až si budeš myslet, že už je konec...pořídíš si další mimčo...
no občas ju mám,ale asi udělám další kravinu a dalo by seříct, že už sa na ní pracuje...předpokládám, že je Ti jasné co tím myslím, protože mě celkem slušně znáš...