Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBodyCzech
10. 06. 2005
25
4
7674
Autor
Vaud
Čeština pro cizince ;-)
4 názory
Manuamanua
27. 08. 2010
hh :o) škoda že sem to neobjevila dřív, to by se belgičákům mohlo hodit :o)
Přátelé, díky vašim příspěvkům vznikla vylepšená verze ;-) Zejména děkuji Mirosláwkovi
Augustin_Šípek
18. 06. 2005Slůůůníčko
14. 06. 2005podezdívka
13. 06. 2005podezdívka
13. 06. 2005basnikalex
12. 06. 2005
to Vaud: Si do toho adresáře, kam ukládáš ty fotky, ulož (klidně prázdnej) soubor index.htm a pozorovatelův starej trik mu bude k ničemu :)...
A teda eslis s takovym dělem neprorazil do klubu, tak fakt nevim, co by chtěli :)...
A slečna fajna, vskutku vhodný studijní materiál :)...
Miroslawek
12. 06. 2005
Díval jsem se trochu co píše Pivo a literární spřízněnost s Tebou v tom nevidím ;-)
:)
...ale postřeh to byl dobrej! - Pívíí je sice od malého piva, ovšem s Pivem o kterém je řeč, opravdu nemám nic společného.:)
Nech mě hádat - narážka na Tvou velikost z dob, kdy jsi jezdila čundrovat?
...tendle kancelářskej humor teda...se styďte, opane odoktore(už mi vyžvanili)----si přemáchněte rači plášť nebo si do kuchyňky dojděte pro rajský, esi ste v nemce...Natálie..o)
Vaud: ono mi to nějak zůstalo: máma 150cm, už od malička mě připravovala: "Nic si z toho nedělej, že budeš malá, mně to taky nevadí, když někam nedosáhnu, třeba v obchodě, tak si řeknu nějakýmu hezkýmu pánovi." A já to vyprávěla všem sousedkám a v obchodě... a tátovi...
Já jsem pro humor všech druhů i družek. Právě se vzpamatovávám u skleničky vína po turnaji (viz mé dílo Turnajový zvrhlík), takže mimořádně chvíli nepracuju. Spíš bych se styděl, kdybych byl dietní suchar. Takhle jsem humorem prorostlejší kousek ;-)
Piví - Jé, malinký Pivíčko ;-) Zrovna jsem stál vedle jedné hlasatelky z Novy a divil jsem se, jak je roztomile malinká. Televize a bulvár zvětšují.
pozorovatel
10. 06. 2005
to je schválně, to se čte zblízka ;-)
(že mě vůbec nepřekvapuje, že ses ozval jako první :-))
pozorovatel
10. 06. 2005pozorovatel
10. 06. 2005
vydíš, to mě ani nenapadlo, že se tam dá dostat veřejně ;-) Jo s Láďou - to je kolega doktor Láďa - snad to pak dá smysl, akorát mi to připadalo drsný...
pozorovatel
10. 06. 2005
Havranek ;-)
Pozorovatel: tak jsi tam viděl i obrázek největšího děla - tím jsem se chtěl dostat do zdejšího Klubu velkých děl (marně)
Zajímavé, kolik národní hrdosti je v každé české ženě.
Exclusivní počin...vyjíždím a vyvěsím u nás v osvěžovně.t.
pozorovatel
10. 06. 2005
Zbora: jsem rád, že u grafiků bude viset moje grafika! Kromě vyklíčeného kaštanu (kaštan + nalezené klíče od vozu Ford Escort) jsem zatím na poli grafiky neprorazil
Osvěžovnou jsem měl namysli to místo, kam se větčina čechů chodí prolívat pivem...ale dík za připomínku...už mi to visí nad compem...škoda jen, že jsme tu jen dva :o)
dream - SlovaCzech je nejlepší!
zelvi ;-)
Eidam - to mi bude vrtat hlavou
noeran - je pátek!
To bych si připadal divně, kdybych psal: PytliCzech, BicepciCzech nebo v mém případě FaldíCzech