Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBez víček
Výběr: Eilil, _Psyché_
14. 06. 2005
28
0
3902
Autor
pozorovatel
nocí probouzí se bozi
v osamění
vodí si hvězdné
kusy nebe
na okraj ráje
vykrojí okno
a řeknou sni
v probuzení
slunce poskládá
všechny svity
do soukolí
z hvězd
roztočí světy
ti kolem hlavy
rozední se den
poslednísklenička
17. 11. 2005pozorovatel
04. 10. 2005Don´t_worry
06. 07. 2005
Všem se to líbí... asi nemá cenu jít proti proudu, ne? :)
takže taky líbí, ať jsem "in"
pozorovatel
21. 06. 2005pozorovatel
21. 06. 2005
Není co... mám tam jednu povídku ze života... ale je to vyprávění... Jmenuje se to "S tou klikou je něco v nepořádku", ale... no.... posuď sám...
S tou Vzpourou je to takový všelijaký... Někdy má prostě úspěch to, na co bych nevsadil. I když ten úspěch je omezený, že jo...
pozorovatel
21. 06. 2005
myslím stejně... kór když si člověk uvědomí, že "tipy" kvalitu nevystihují (kolikrát)
- já se třeba snažím v lit. najít zábavný charakter. A teď jde o to ten literární humor najít a přijmout ho za vlastní. Zatím hledám samotný typ humoru :-)
takže pořád na startu. Ale tam asi zůstaneme všichni... :)
pozorovatel
21. 06. 2005Augustin_Šípek
18. 06. 2005pozorovatel
16. 06. 2005pozorovatel
15. 06. 2005pozorovatel
15. 06. 2005pozorovatel
15. 06. 2005
Tím, že jsou používané pořád dokola...do zemdlení...ale to by mi nevadilo, kdybych z díla cítil opravdovost...tak jak je postavené, mi příjde ploché...nicneříkající...tváří se atmosfericky a citově...ale uvnitř je prázdné...alespoň z něj mám ten pocit.
pozorovatel
15. 06. 2005
...já bych vysvětlování nesnesla. Myslim, že nejvíc napoví název...a sni si...
Hodně!*
I když, jak už jsem někomu psal, ze spojení - do soukolí - mi brní v palici...
pozorovatel
14. 06. 2005
líbí se mi.. :o)
ne zcela typické obrázky...
noc.. a den.. očima pozorovatele.. :o) a bez víček k tomu.. :o)
supr.. :o) t
Nicollette
14. 06. 2005
povedla se velmi*
v první strofě je klasičtější obraznost, je fajnová.
druhá je na třetí přečtení taky tak, ale je to jiný těžší typ obrazu - mechanizuje nehmatatelno k jeho stejně nehmatatelné reprodukci.
snad jen nevyrovnanost vyplývající z použití těchto dvou "typů" obrazů bych jako autor při psaní víc korigoval směrem k jednolitosti.