Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se*.*.*
20. 06. 2005
28
0
5030
Autor
kassiope
Některá rána
se špatně stínují,
když večer
tužkám olámal hroty
a k ořezání
zbyly jenom nože...
podezdívka
23. 08. 2005
Hm...tak to tě chválím, to chce opravdu nějaký ten zápis....:o)
Mi se nějak nic nepodařilo, tak se aspoň snažím nedělat nic špatného, když už nepomáhám......a přitom bych tak ráda....:o)
Tak ať si těch čárek můžeš udělat co nejvíc, ju? pá
chichi to mě se pořád objevujou nějaký příležitosti k dobrým skutkům... to je na každym kroku, ale tohle bylo fakt srandovní.. už jsem si představovala, jak si lidi šuškaj - to byla ta, jak se zabila pádem z třetího patra kvůli vlaštovce! :o))
tak se mějte! ☼ W.
sem ši všimla, no, že je teď in psát do prologu věnováno..
já se jen ptám, jakej to má smysl..?
dyť všechno,co kdo píše (teda myslim) je s myšlenkou na někoho- tím pádem i věnováno
a zajímalo by mě, proč se nepíše komu to je, ale jen, že to pro někoho je...
vim, že je ten dotaz zcela mimo mísu.. ale.. prostě mě to zajímá
No, já tak nějak neuvažuju nad tím, jestli je to in a navíc si myslím, že je to naprosto jedno...............ne? Chci jen, aby ten dotyčný věděl, že je to pro něj..........a že nenapíšu jméno? Myslím, že ostatním to nepomůže a on se v tom najde......takže asi tak, jinak díky za reakci....:o)
hele tak když jsme u těch dobrých skutků - dneska jsem zjistila, že nad oknem mýho bytu na okapu za jakejsi provázek visí vlaštovka a mlátí se tam chudák o zeď.. nasadila jsem vlastní život jak jsem se vykláněla z okna a snažila se dlouhýma nůžkama ustřihnout provázek a ne vlaštovce hlavu! nakonec se to teda povedlo a ta ve zdraví odletěla, ale byla jsem z toho dočista paf! :o))
no.. jen jsem to potřebovala někomu sdělit :o)
Witch - myslím, že si to můžeš s klidným svědomím zapsat do svýho skautskýho zápisníku ... :-)
dítě_na_skleníku
20. 06. 2005malinka_hvezdinka
20. 06. 2005
Chtěl jsem napsat cosi o obehranosti olámaných hrotů tužek a tak...ale sem se to nehodí.t.
Honza_Princ
20. 06. 2005Slůůůníčko
20. 06. 2005
na něj není proč zapomenout, ten systém mi ho vždycky dohodí a tak vím, že o to nepřijdu:-) nerada bych totiž...a já teď toho čásku mám nějak málo, ale tohle bych si ujít nenechala. :-)
Don´t: musím uznat.....a děkuju..
gemi, witch, guy: jsem nečekala, fakticky - těšíte mě....:o))
Tak mě napadá, že bych ráda k vám do klubu...:o) Se taky snažím.....vždycko to ale ňáko nejde...no....