Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDíky!!
15. 06. 2005
3
0
2916
Autor
gab_1
DÍKY!!
FAKT JE TAM!!
DRAHTE JSI BOREC!!
PAJPU SE NABÍZÍ VŠEM
TAK VŠICHNI PIŠTE
DÍKY MOC!!
GAB☺
zelvík: díky za 18 zastávek, které Ti zabraly 105 minut - takovou dobu!!!!!!!:-)))...to Ti teda řeknu - to je normálně úžasný - a předpokládám, že to na Tobě zanechalo hrůzný následky...věnovat se mým ptákovinám takovou dobu... tak to už chce dobrý žaludek a flašku rumu (nebo aspoň vaječňáku)!!!...:-))))
...pokud budeš mít příští týden problémy doma, ve škole či v lásce, MŮŽU ZA TO JÁÁÁÁ !!!!!!!!!!!!!!!!!!:-(...:-)
jakých 18 máš přece 39 děl a u těch všech jsem zastavila a následky se zatím žádné nedostavily jen se mi jaksi nechce učit anča a tak raději si čtu díla lidiček co mám moc ráda !!!
problémy nejsou jenom řešení !!!
...to jo, ale těch 18 si zvládla mezi 16,40 až 18,25
...anču sem se nikdy neučil...:-)))sakra, že já o něco přišel?????
... ty seš ale optimistka!!!!:-))))
já zvládám věcí...o nic si nepřišel, protože 80% mě bude na dvě věci ale ke zkoušce to musím vědět a pak jak na sviňu si to bude zas mozek pamatovat, protože kraviny on si pamatuje rád :-)))
ano máš samozřejmě prvenství ve vymýšlení kravin, protože to fakt zabírá...
Tak tak, Ty vymýšlíš, Draht provádí. Jste zkrátka skvělý tým a přeji ať Vám to funguje dál.
Blahopřeju............k nové kategorii...
kdo to vlastně vymyslel, DRAHT nebo Ty?
Na vymýšlení blbin jsem tu já!:-))) DRAHT to dovede skvěle zpracovat! :-)))
gabe, měli bychom ještě promyslet, kam umístit nějaký textím - co je pajpu!!!!! dost lidí se na to všudemožně ptá. to ještě promyslíme.
ale vložení Pajpu do kategorií písmáka je úspěch, musíme v tom pokračovat.
t