Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNesnaž se pochopit mraky
Výběr: Lyryk, Print, kontraphunka, Fouckault
18. 06. 2005
35
0
6684
Autor
Pacer
To už se stává
že jasné ráno
k poledni zataženo
ženo je
a v tobě ranní pocit zůstává
lhostejno, kdo nadává
a moje mraky
má za svoje
tak nesnaž se mi vysvětlit
co cítím
a barvu lásky
jakým kvítím se opíjím
k obědu s chutí starý krajíc sním
a zítra, až se vyprším
možná
pochopíš mne líp
Kastel: jen koukám jak jsi se vydal do hlubin blbůstek. Tohle mne vždycky hrozně potěší. Doufám jenom, že příčinou nebyl nějaký smutek:))
ne, to ne -.jen jsem si udělal po dlouhé době trochu času na čtení a protože se mi nechce přehrabovat v hnoji veškeré "tvorby" pročítám díla dle avíz svých oblíbených autorů, u kterých mám jistotu, že mi ta četba něco dá...
Bylo mi ctí. Jinak ten vztek ze tvého stejnojmeného díla už vyprchal (ale že mi to nejdřív hnulo žlučí)...
musim se k ni vratit..nevim ale uz asi treti den my to lezi v hlave..konkretne:
To už se stává
že jasné ráno
k poledni zataženo
ženo je
porad mi to zni v usich..je moc prijemna..
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee¨....prosim za odpusteni za tu ohromnou hrubku...dnes jsem uplne mimo...
:))nallien, že tě to drží skoro měsíc..to samozřejmě potěší..to už je téměř vztah:))))
Dobrý. Mám trochu pocit, že bys někdy rád svoje básně zpíval. To ten vzor Plíhal... Já snad pro tebe začnu skládat melodie.
easterbunny
20. 06. 2005Petr_Fonvald
20. 06. 2005Petr_Fonvald
20. 06. 2005
Milí a krásné..děkuji za chvíli, kterou jste si v tomhle krásném dnu udělli pro mé blbůstky:)) Hezký večer!
Čokoládová
18. 06. 2005
Díky, Písmáci..při sobotním krásném ránu o radost víc :)) Spešl dík Janě a Lyrykovi za výběrové máslo (v sobotu chutná obzvlášť ) a Dream za ušáka..fakt mne rozesmál:)) Super dník Vám přeji!!
Jirko ( už to křestní jméno ), začínám tě vnímat spolu s vesuvankou jako dobrou duši písmáka. Každého sice jinak, ale výsledek je stejný.
K básničce - vykašlu se na bezvýznamné drobné technické připomínky, chci jen říct, že jsi napasl něco notoricky známého, ale jiného ve dvou směrech. Napsal jsi to laskavě, smířlivě a i když se liší od Fouckaultových mraků zaměřením, přestoji lehce temperuje a jej potěší, že povědomí o jeho básničce, která se stala střetem názorů, nezapadlo. Za obojí tip
Jiří, smyslem nebylo nic jiného, než naznačit diskutérům, že vysvětlovat někomu jeho vlastní ocity je bláznovství.. s vyjímkou psychiatra, který je ovšem vázán lékařským tajemstvím :)) )
Jiné ambice si tato písmenka nečiní..jako ostatně většina mých blbostí:))
Ale velmi hezky napsaná písmenka a je v nich pravda a o to podle mě kráčí...jo..až se vyprším..možná mě někdo pochopí lím...a možná taky né...:-)))*
je to možné.. samý týp... to sou protěže... jak jaromír...)))
tak ho tu máš at nevyčnívám ***