Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBábovičky
Výběr: Fouckault, absurd
16. 06. 2005
18
0
4022
Autor
Zbora
Na dětském hřišti
se smrtí
stavím si bábovičky
já to původní dílko nečetla, je smazáno? asi jo...a jsi ještě morbidnější než v osikách:-))
*
Osiky jsou morbidní, to jo, to nepropírám...ale tohle je tak nějak ze života :o)
Augustin_Šípek
18. 06. 2005Sunnyflower
17. 06. 2005pozorovatel
16. 06. 2005
...sakra...koho všeho já tady nekopíruju :o))
Nemám, dneska jdu na Letnou na Vesuvančino autorské čtení.
pozorovatel
16. 06. 2005
...nezapomínej na Inlajna!
Tak pojď Ty s náma....můžem to spojit i s procházkou po Leteňském parku v družné debatě o náležitostech pravopisu...P za mnou jede metrem...můžeě jet s ní (vidiš jak Ti věřim?).
pokud bych nečetla prolog, přijde mi to jakoby někde na jihu, kde žijí v písku různé druhy zmijí, například zmije růžkatá, v jejíž blízkosti si stavím bábovičky - jak znám sama sebe, určitě bych si je stavěla ..... TIP
Modrá_kočka
16. 06. 2005
myslím, že tohle Fouckaultem nemá nic...
ale fajn blbina...:))
mějte se večer...
Nojo... pěkný obraz, dokonce i pěkná báseň. Dá se číst několika souvztažnými způsoby... pěkně zachycené.
je to nijaké - pokus o ironicko depresivní šleh, ale čouhá z toho "sláma" právě toho "chtění" o údernou miniaturu.
Styxian: ...já nevim, vyklouzlo to ze mě docela lehce :o)) Díky za návštěvu.
sakra, to nás to všechny popadlo:)) Taky jsem reagoval, ale já ji vrazil až někdy na sobotu :))
Pacer: já jsem si to tady zas pěkně p...Dream se mnou nemluví, což mě dost mrzí...tak se tomu snažím přijít na kloub...ale nějak to nejde.
S: třeba...to je jedno.
... nejspíš skvrny na slunci ... ale dobrý! * vesu na to kápla? :-)) ...
člověk nikdy neví, na co na pískovišti narazí! :-) (apropo - když
jsem zakládala záhony na zahradě, vykopala jsem pěknej
nůž, na kterým byl neuměle vyškrábán nápis - Stalingrad - tam u nás
v Sudetech :-) )
No neviem já stavíval, keď som bol eště mladší s mamičkou. No, ale neviem je holt jiná doba. A bohužel umriť musí každý.
..jen pozoruji, co se tady líbí a snažím se psát podobně,o)))
nekomentováno:)
dobrý přesahy to má, jak textově tak myšlenkově. kategorie děl, do kterých se vejde všechno:) (i tip,)))
:))nesnaž se dále o písmáckou sebevraždu:)) Normálně oznam, že k zastřelení jsi dnes od 19 do 22 na Letné, o weekendu od 8 do 20 v Šárce, on se někdo najde, kdo to udělá za tebe. Ale bacha, Dream střílí špatně, mohla by tě nevzhledně zastřelit...Neměj všechny Písmáky za voly:)))