Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMiluji policii
Autor
houda
Miluji policii a policisty zvlášť. Miluji jejich vkusně střižené a skvěle padnoucí uniformy. Jakmile jich někde pár zblejsknu, okamžitě mám nutkání vyrazit tím směrem.
Miluji jejich přímé, pronikavé pohledy a mužně vysunuté brady. Miluji jejich dokonale vyleštěné boty a pažby ručních zbraní. A placaté čepice, samozřejmě.
Miluji jejich pravidelné pochůzky a nevtíravé dotazy. Díky jejich práci si můžeme užívat svobody a dělat to, co nás baví. My všichni, tím pádem i já.
Někdy si říkám, jak je jejich obětavá práce namáhavá a nevděčná. Jak asi musejí milovat naši vlast, vlajku, náš domov. Co všechno jsou pro ni ochotni obětovat a jak málo vděku se jim za to dostává.
Někdy si říkám, jestli bych třeba neměl po sobě zanechat nějaké stopy, aby se měli čeho chytit. Ale nespěchám s tím, nechci se ukvapit. Zatím o tom jen uvažuji, ale jednou, kdo ví...
Řeknu vám, někdy mám velikou chuť všechny ty chlapce jednoho po druhém zeširoka obejmout a políbit. Na čelo, na tvář, na ústa. Ale je jich příliš mnoho. Tak mnoho a pořád to nestačí.