Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senávštěva
Výběr: Print, vesuvanka, Eilil, Noe1
20. 06. 2005
22
3
6844
Autor
dadik
my tři
procházely jsme naším
světem dětství
každá v sobě svůj díl prožitku
stál čas
zdálo se mi
řekla jsem
moct se sem vrátit aspoň na den
ne
na dva
co bych za to dala
a hladila si starý plot
naší dávné zahrady
3 názory
aj ja by som sa vrátila a chcela by som prežívať vtedajšie lásky a nádeje
len nie do takých dávnych dní, keď som si hovorila, "keby som už bola babičkou a mala aspoň sedemdesiat", lebo aj vtedy boli dni rôzne :)
náš dům byl ten hned vedle školy...jede se kolem vlakem, nebo autem...
taky se mi zdá, že čas dřív tolik neběžel a často vzpomínám na různé chvilky- a zatím přítomnost mi uniká...třeba po letech zase budu vzpomínat na to, co je te´d...
moc se mi to líbilo, velký T I P
Sraz po letech...?
Téma, které vždy dokáže zapůsobit (a to jsem sotva dospěl...co teprve až se budu dívat zpátky...radši na to nemyslet...útěchou ovšem je, že i ostatní jsou na tom podobně...a je fajn se občas sejít a usvědčit se v tom :o)t.
Zbora - ty jsi dítě....:))
ale i v tom věku se vzpomíná už na dětství...:)
Já se tady snažim utěšit neutěšený pocit ztraceného mládí...a Ty se mi vysmíváš. To jsem si nezasloužilo :o( ...no na dětství....spíš na to co už proběhlo a bylo paměťovým médiem zachyceno jakožto pamatováníhodné. Takže i ve stáří na stáří :o)
Ale nejhorší je, když na stáří vzpomínáš už v mládí...
jo to máš recht...ale přece jen dětství je obzvláštní kategorie vzpomínky...aspoň u mě...
naše dávné zahrady ... a kdo je nemá! díky za připomenutí stinných zahrad mých ... :-) tip
byly úžasný Evi - tak bezpečný a plný lásky...:)
balíček čeká, půjdem na poštu......:))
mně se taky moc líbí, občas taky utíkám od reality do toho krásného dětství...*
Nicollette
20. 06. 2005
vlastně úplně prostinká věc... ale v tom to je, tohle, snad každý to zná, ohlížení se za věcmi, místy, vzpomínkami...
*