no tam snad neni ani verší křivej, taková nebezpečná pohádka, bych řekl.
Alakazam...máš pravdu...tak nějak to je..:-)
T****
mozno aj vylo by bol triezvy keby bol puritan....
mozno aj vylo by bol puritan keby bol puritan....
nevím pokolikátý to čtu
ale je to pokaždý stejný
stejně dobrý
johnny...já a puritán? teď jsi mě vážně pobavil:-)))
snílek...jsem ráda, že se vracíš, to je mi víc než tipy:-)
mozno aj puritan by bol vylo, keby bol puritan triezvy
oslovení -můj milý- v básni mi přijde vždy fajn, jako když si někdo črtá na list papíru a už dopředu ví, že ho nikam nepošle, ten list na toulavou, ale přesto
sedla mi, kdybych uměla hezky vypsat pocity z básně, napíšu je, takhle jen, že fakticky sedla
možná neměla být krásná, jak píšeš Armandovi, ale je
sem měl takovej kyselej pocit po přečtení, jakoby to šlo mimo mě a pak to egil nakous s tím kýčem - jj to je ono, měl jsem pocit a to vícekrát že nacházím známé.
:)
mužský rým (rýmovaná slova jsou jednoslabičná), ne mužská část.
nenapsal jsem kýč, napsal jsem b. "na hranici" kýče, přičemž tuto hranici (směrem do) nepřekročí, a to je přeci dobře, nebo ne?:)
Mám dojem, jakoby se ta volnost postupně vytrácela...a byla nahrazována strachem z nenávratna (nevím čeho, nevím kam) Cítím stísněnost...ale jen lehkou a vcelku vyrovnanou (nekolísá) ...asi je to jen můj pocit, ale báseň se mi i s ním, nebo možná právě pro něj velice líbí.
Craerassy: od kdy krása nepromlouvá?
Armand...napsal jsi krásná..právě jen to...proto si myslím, že v ní nic víc asi nebylo..
egil...je to těžký...já jsem se psaním na štíru...možná proto, že to beru jako hru, často mi to kolísá právě na té hranici...:-)
Zbora...a to je právě to... moje Viktorka nezná tíseň...zná jen radost a zná smutek...je velmi jednoduchá, prostá...neřeší mnoho dalších pocitů, mezi které patří právě i tíseň..
ale jsem moc ráda, že se ti líbí..opravdu:-)
Craerassy: když je něco právě jen krásné, tak se tam už taky nic víc nevleze - protože tam už všechno je .-)
všechno kurzívou + posl. část
ale kecy, dyť je to celý pěkný,moc dobře to víš
*t
je to zvláštní.takovéhle jsem od tebe nebyla zvyklá, ale musím uznat ovládáš to bravurně.moc krásná a něco mě v ní rozesmutnilo, aale to se stává a je to dobře*
Asi jsem vpadl do nějakého příběhu (usuzuji dle čísla 6), ale nezůstal jsem nijak ochuzen. Pokud jsou i ty předchozí takovéhle, budu si Tě muset přidat k oblíbeným. :)
no to je krása...vážně...*
* jemná a hluboká...takové krásné pohlazení (máš ho u mě ;-)) )
Mohu jen pochválit, řekl bych, že patří k tvým vůbec nejlepším, má několik fajn věcí, rytmus a dynamiku, která nežene, umožňuje text dobře "nabírat", má hezkou formu vnitřního dialogu, má krásné lyrické pasáže v kurzívě psaných slokách,
má řadu dobrých nápadů, kterými dobře vyjadřuješ myšlenky - např. celá třetí sloka, pátá a závěrečný verš. Možná se mi zdá ne úplně povedená předposlední sloka z hlediska rytmu i jákehosi nechtěného rýmu - nás - hlas. Ale to je úplná maličkost oproti tomu, co všechno dalšího nabízí. Mám z ní i z tebe radost a vzhledem k tomu, že zde chodím již málo, pošli mi vždy avízo. Redaktorem už nejsem, tak alespoň typ.
strach ze stárnutí? ... tip
ehm.. tak já se teda pokusím být trošku kritický..
Je zajímavé, jak básnička dokáže jemně balancovat na hranici kýče, ale dělá to umně, takže lehká kýčovitost - alespoň v tom pojetí, v němž ji vnímám - prokmitne jen sem tam. To je zvláštní, jak obratně je textík po této stránce napsán; a je inspirativní, jak jeho stylizace působí.
Mužské rýmy mi místy přišly malinko odbyté, ale to je opět věcí subjektivního vnímání, protože verš mi jinak přijde "po technické stránce" zvládnutý, takže.
Ale pěkné to je, myslím...:)
*
pro mě překvapení
je to čisťounké, olízané jak kočka, a bez hlubší kritiky mě to zaujalo. Líbí se mi to.
..."má do hrníčku hlas...." eh?
viz Armand ... a moc moc!
Tohle mi opravdu mluví z duše... moc hezké
tip
a2a2a...kdepak..ta předposlední je stejně jako ty, co jsou kurzívou, rýmovaná...je to tak, jak to má být...tedy podle mě být..jiní to mohou vidět jinak, to ano...a moc děkuji za kritiku:-)
egil...jsem hrozně ráda, kdykoli tu uvidím kritiku...nebývají často...ale trošku jsi mě zarazil tím, že tam vidíš mužskou část...není tam...opravdu ne...
a kýč...ježíš, já za to nemůžu, ale zbožňuji kýče...já jsem v tomto ohledu asi barbar, ale kýče mi připadají mnohem opravdovější než leckteré umění tady...tak se to možná projevuje i na tom, jak píšu...já už jiná nebudu:-)
Evičko...jsi velmi vnímavá...děkuji:-)
paranoid...tebe si nejspíš zabiju osobně:-)))
Armand...to je mi moc líto...neměla být krásná, měla mluvit...nu, třeba příště...:-)
Je mi z ní ouzko.
t.
...je vidět, že ses těch čtrnáct dní, cos tu nebyla neflákala :o)
jejda...nemá z ní být ouzko...já necítím ouzkost, když píšu Viktorku...naopak...ona je volná...něco tu mám asi špatně..:-(
ježíš, El...kde se touláš??
všude jinde než tady.. Dobře je mi, Crae..
a tahle věc.. dotýká se.. takže výběr nebudu komentovat, jestli nevadí..
A jak se máš ty?
nemusíš komentovat, El...ty víš:-)
chybí tu tvé kritiky...aspoň mě hodně
když je někdo básník, tak se mu to píše...:))
ještě párkrát nakouknu...
t
dadi, tobě i kafčo uvařím:-))
over...tak od tebe mě to obzvláště těší:-)
lehce, smutně, krásně...
tip...
no koukejme, stará parta se dnes schází:-)
ráda Tě vidím, Jazi:-)
Ono se říká, že se člověk vrací na místa, kde je mu dobře...
...někdy Ti nerozumím, ale dobře mi tady je, to zase jo... :-)
tak to jsem moc ráda a děkuju:-)
Ta se Ti moc povedla..... co mě zaujalo nejvíc - asi bych musela zkopírovat celou báseň.... TIP a V
děkuju moc, ves...Viktorka je pro mě důležitá...:-)
Fakt moc moc hezký a povedený! *