Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVysvědčení
30. 06. 2005
4
0
4849
Autor
Jules_Floyd
Tak to mám za sebou.
Vysvědčení a jsem zpocený.
V aule bylo horko.
A když „přenášel“ Sikora,
Myslel jsem, že to je od Soni,
Ale nebylo.Bohu dík.
A pak přišly ty strašně sentimentálni chvíle.
Nela: „ Měj krásné prázdniny, Matěji.“
Divné objetí.
Lžou, nemají mě rádi.
A Luboš neřekl ani to blbé ČAU.
Nemám jim to za zlé-jsem nový.
A pár lidí ze třídy šlo spolu chlastat,
Prý „my jsme skvělý kolektiv“,
Zúčastnili jsme se v plném počtu.
Mě se s nimi nechtělo jít.
Další dva měsíce většinu z nich neuvidím.
Radši se ožeru sám.
Tady doma, už jsem si koupil
Vodku.Ale nemám džus, kurva!
bylo tam moc horko, ale v srdci chladil žal ... a dojmulo mě když paní profesorka plakala...jak to máš v jiném díle
počkat, neznáme se? :-O
o nás se taky říká , jak skvělý sme "kolektiv"
a
taky jsme šli chlastat,
tedy někteří.
jsou to kecy, normálně bych ani netipovala, ale tohle musím ,-))))
opět.
oki...tak sa teda necham prekvapit...len nech si utru slinky a upracu kaleraby do stravitelnej podoby... ;o)
....misty: nechaj, mladi ludia su...hm...osviezujuci :)))
....co ty vies, mozno by nas dnesna mladez este prekvapila :)))....
....assurbalit: zeby ziarlivost? :)))))
Aššurballit
06. 07. 2005TirmanoWolf
02. 07. 2005TirmanoWolf
02. 07. 2005Jules_Floyd
02. 07. 2005Aššurballit
02. 07. 2005Jules_Floyd
02. 07. 2005
mile dieta...pozri sa do mojho profilu :)
misty: pri 16 rocnom mladickovi i my mozno omladneme :))))
Jules_Floyd
01. 07. 2005
ari, pozor na neho...tito mladi maju este kopu energie a reci...hlavne reci... ;o)
..aj ked to pise ta prava...vekovy priemer mojich kamaratov je asi niekde okolo osemnast...trosku sa hanbim...
Jules_Floyd
01. 07. 2005Jules_Floyd
01. 07. 2005Jules_Floyd
01. 07. 2005Jules_Floyd
01. 07. 2005Jules_Floyd
01. 07. 2005
kolektiv je tazka vec...na to treba naladu...no s tou tekutou damou by si sa mohol rozdelit... ;o) ...bude ti menej zle...
Jules_Floyd
30. 06. 2005
som daleko....a postou radsej neposielaj - moja postarka je tazky alkoholicka....
...tak nech ti padne na uzitok...a pekne prazdninky... ;o)
Jules_Floyd
30. 06. 2005Jules_Floyd
30. 06. 2005Jules_Floyd
30. 06. 2005
pozri sa :)
vodka s vodkou je uplne v poriadku, alkohol by sa nemal miesat, potom ti bude este viac spatne....
Jules_Floyd
30. 06. 2005
jeeeej, teraz som si vsimla vek :) mile dieta, opatrne s omamnymi latkami :))))
...mama s tatom ti daju, ked zistia, ze si im vychlastal vodku :)))
to bolo to vysvedcenie az take desne?
jé, taky jsem si vsimla veku......tak to pomalu s tou vodkou........skoc si radsi pro ten dzusík....
Jules_Floyd
30. 06. 2005Jules_Floyd
30. 06. 2005
....robim si z teba nemiestne zarty :))))
....gratulujem k vysledkom a na "kolektiv" sa ty pekne nykasli....dva mesiace budes mat od nich svaty pokoj,....
....mna na gympli nemal rad nikto a teraz ked sa mi dari, mi kretenski ex spoluziaci lezu do zadku :)))
....treba si najst normalnu particku ludi, priatelku a taaaak :)
Jules_Floyd
30. 06. 2005
uzij si prázdniny......s tím pitím to neprezen, at Ti není první prázdninový den blbe...........
Jules_Floyd
30. 06. 2005
....ale ved aj ja som mala skolu rada...sa tam naucis veci, ktore ti pomozu, aby si mohol robit co chces a zarabat korunky....
....v skole sa dalo tajne fajcit na zachode, schovavat sa s triednou knihou v satni ked sme mali nejaku fakt mizernu hodinu, ohovarat komercnych typkov a citit sa ako niekto iny, zbierat inspiraciu na basnicky, stretavat krasnych ludi, mat vela veci na haku...:)) gympel bol fajn :)
....akurat to bolo treba brat trochu s nadhladom,....:))
Jules_Floyd
30. 06. 2005
.....u nas to fungovalo...ked bola hodina, kde hrozilo skusanie, zbalili sme triednu knihu a klasifikacny, zamkli sa do satne a vybavene...dalo sa to ukecat, lebo sme mali kazdu hodinu v inej ucebni, tak sa povedalo, ze sa tam tie papiere zabudli a profaci boli lenivi riesit to :)))
Jules_Floyd
30. 06. 2005
....za malo, ak mi este nieco napadne, dam vediet :)))
....mne sa lezerny pristup k studiu vyplatil...skolou sa netreba stresovat....
....a moji byvali spoluziaci boli banda debilov...ani na stretavku po piatich rokoch som nesla...
Jules_Floyd
30. 06. 2005Jules_Floyd
30. 06. 2005Jules_Floyd
30. 06. 2005
prid a presvedc sa...my s arielou sme reprezentativna vzorka...(pri vsetkej mojej prehnanej skromnosti:)
Jules_Floyd
30. 06. 2005
dam si to do diara a najblizsie ti nejaku poslem...teraz musim bezat...maj sa rozpravkovo..