Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak může někdo chtít u haiku název?!
01. 07. 2005
2
3
3192
Autor
kristufek_fousek
Poslední myšlenku na život utopil v potoce své krve.
3 názory
Musaši...velká osobnost a výborná knížka. Jinak haiku nerozumím, to nechávám na jiných.)
... a taky si myslím, že k haiku se dá dát název! ... ostatně jako k jakékoliv jinačí FORMĚ básně ...
(... klidně napiš svůj názor na haiku na " radek.rad@centrum.cz " ... moc rád si ho "poslechnu" :o)))
... dobrou
... jsem strašně unaven, nečetl jsem reakce ostatních ... ale podle mého, tohle rozhodně není haiku ...
.. ale "Poslední myšlenku na život utopil v potoce své krve." ... ve mně vzbuzuje něco, co neumím popsat. ... a tak i přesto*Tink :o)
Pravděpodobně spáchal sebuko (rozřezal se) poté, co mu zemřel pán.
Moje úvodní kritika byla (to dělám rád) z velké části jenom provokace.
Hezkou neděli! :-)
To haiku je Musašiho životní situace, můj nevzdělaný příteli!
Úvodní otázka je oprávněna.
Sorry, Claudie! Nechtěl jsem být na tebe nezdvořilý.
Jenom jsem trochu zuřivý tím, kolik lidí tady má milné představy o tom, co je a co není haiku (a pak jsou tak drzí, že píšou groteskní kritiky). Tohle neber osobně!