Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLepidlo
Autor
Sargon
Sedel som a pozoroval ako sa odrážajú svetlá na Dunaji. A lode. Preč od ľudí.
Myslel som si.
A hádzal kamienky do vody. A v pozadí hrala nejaká hudba a nejaké páry súložili.
Neviem.
Ja som len čakal kým mi Noro prinesie kofolu.
Ale on mi priniesol pivo.
Tak som ho chytil. To pivo. A vylial ho na zem
Ti jebe? Sa správaš jak malé decko. Zasyčal.
Som chcel kofolu. Odpovedal som. Takmer psychopaticky sa usmial
A predstavil si ako sa pomaly zmenšuje a zmenšuje. Až bol taký malý, že som ho mohol zovrieť v dlani a nožničkami na nechty mu ufiknúť vtáka.
Kurva! Prečo si to urobil? Kričal a mal som celú ruku krvavú a jeho slovná zásoba sa ďalej zúžila len na vulgarizmy a potrebné predložky a spojky.
Neviem. Pokrčil som ramenom. Vložil ho do obálky a zahodil do smetia.
Čudné predstavy.
Zaplatil som kofolu a odišiel druhou stranou. Do Sadu.
Tam kde všetky zvuky pomaly zanikali. Som si sadol na lavičku. len tak. Som mal popraskané pery. A hľadel na oblohu a rozmýšľal o čomsi neurčitom a o jej peknom zadku a ovisnutých prsiach.
Jej meno sa začínalo na Vé. Vyzerala trochu staršie a páchla chľastom viac než ja.
Keď som sa prebudil.
Mal som výčitky svedomia a balíček kondómov a cigariet sa váľali na zemi.
Keď sa zobudila.
Nevravela mi miláčik. Len OK. Zavoláme si. Poškriabala sa na kunde. A vyprevadila ma von.
A mne to celé prišlo vhod. Pretože sa mi zdalo, že to berie športovo a asi som jej nedával ani číslo.
Napil som sa kofoly.
Naozaj by som chcel stretnúť slečnu čo by stála za to. A tak...
Ale nestretnem. Vždy stretnem akurát nejakú pixlu. Alebo Katku. Ako teraz. Keď nemám náladu a ona ma chce zachraňovať. Pretože neznesie aby nejaký človek na svete bol smutný.
Filantrop.
Zamyslel som sa. A spomenul som si na jej frajera. Vravel, že zajtra jej chce dať kopačky.
Tak uvidíme.
Dopil som kofolu. Poslal som ju do piče. Trochu jemnejšie. A ona sa na mňa urazila. Zasa.
Vrátil som sa teda k Dunaju. Noro tam už nebol. Ticho. Len šum vody. A nejaké hlasy v pozadí.
Mám ťa rád. Kurva ja som najebaný.
Sadol som si na breh. A sledoval ako sa svetlá odlamujú a odrážajú od hladiny Dunaja.
A lode. Preč od ľudí.