Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSametové stužky
08. 07. 2005
6
1
5477
Autor
cherubinka
Sametové stužky
přes boky se vinou
jsme oba nevinní?
hluboko v jeskyni
netopýři hynou
Ustelem si lásku
na krajíci s medem
potom pod peřinou
sametem a dýkou
boj za život svedem
Sametové stužky
svázaly nám duše
křídla netopýrů
pleskají ve víru
poslední rozkoše
1 názor
Jsem prostě vyžilý cynik a ještě ke všemu primitiv, ke štěstí mi stačí málo, no... (A o své tvorbě nemluvím, když nemusím a pokud musím, tak to taky stojí za to:o)
Ale Mrakuš... to bylo pro mne na vyžádání... a ty takhle. :-)
Já se mnohdy nespokojím s dílem jako takovým, musím vědět jak vznikalo, jak autor tápal, bloudil, jestli to psal v zasnění na koberci v podkroví nebo v chvatu pod lavicí ve škole, mnoho z toho co píšeme má původ v našich životech, a já toužím zvědět ty vazby a předlohy vedoucí ke vzniku díla, nikoliv jen hotové dílo, které je obrazem v zrcadle.
A co se týče básní a vůbec tvorby ochomýtající se o základní živočišné instinkty? Ty sbírám jako amazonka šípy, schraňujíc je ve svém toulci k užití proti upjatým a pokryteckým mravokárcům Lyrčou počínaje a církví svatou konče. No a přiznávám, že se mi líbí o tom číst (i psát), anžto to probouzí ve mne rozesněné představy.
Lysohlávka
08. 07. 2005
mě to tak chytlo, že jsem si to odbouchla dřív, než jsem dopsala :-)
tipa*
Za tu spoustu krásných jinotajů ( hluboko v jeskyni/netopýři hynou, potom pod peřinou/sametem a dýkou/boj za život svedem, křídla netopýrů/pleskají ve víru/poslední rozkoše)
Básnička je vesele a bláznivě opojná evokací představ vášně jak Château Margaux, ročník 1989. A o víno z Bordeaux se musím rozdělit, proto avi Mrakulce a dalším :-)
Jsou odblanění a posléze utlučení (a nakonec utopení) tou dýkou ne? :-))
Lysohlávka
08. 07. 2005
no...
ve mě to vzbuzuje velmi takříkajíc nemravné asociace (viz narážky výše) Zvlášť poslední tři řádky...
ale i "...sametem a dýkou / boj za život svedem.."
mě utvrzuje v představě fyzického aktu pohlavního rozmnožování...
Lysohlávka
08. 07. 2005
No, mě zas napadl ten strašnej pubošskej vtip:
Vidělas někdy vykuchanýho netopýra? Že ne? Tak si dej holčice mezi nohy zrcátko :-)
křídla netopýrů = stydké pysky
Lysohlávka
08. 07. 2005cherubinka
08. 07. 2005
úůůů já to hned vědělaaááá
zááásah..!
...No, nemusíš je cpát. Já po nich chňapnu. :-) Autorův výklad někde v koutku dole pod čarou, by byl přínosný jako správné řešení tajenky u křížovky :-)
Přidá se k žádosti o výklad ještě někdo? Tipa prosím přiložte
Já jsem dotěra neodbytnice co?
cherubinka
08. 07. 2005
Jak můžeš vědět, že by mě zklamal? Strašně nesnáším, když mi někdo předesílá, co bych já na to, nakousne a nedokousne. Grrr.
Kaž iluze. Dlouze vysvětluj. Co já bych za to dala, kdyby někdo po mně chtěl u mé tvorby zvědět, proč jsem psala, co jsem psala..