Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seImplikační
04. 01. 2001
12
0
6618
Autor
Ženatej
Pohlédl jsem na Tebe
a vytanulo mi cosi
o ladných rozvojích
funkce |sin(x)|
a jejích vyšších (velmi) harmonických.
Zastavila ses
a koeficient mé osamělosti
začal vyděšeně
konvergovat k nule...
Usmála ses
a obecná teorie superstrun
o jsoucnosti všehomíra
zazněla akordem všude hustým.
Oženil jsem se s Tebou
a nalezl řešení
rovnice života
v oboru kladných reálných čísel.
Miláčku infinitesimální.
Ramiz_Achundov
28. 04. 2001
Albiero: bacha na mě, nebojím se reagovat adekvátně (a ženatej taky ne :-))) )
Klárka: Tak promiň, jestli to bereš jako "harašení", já jenom rád virtuálně flirtuju. Já Ti taky prominu, že jsi deformovala moje jméno.
Zly_skriatok
09. 01. 2001
Svatá pravda. I když, já dostala vyznání v angličtině a protože jsem tomu nerozuměla, poslala jsem to dál.-Že to bylo vyznání, to mi říkal pak pisatel.Takže pokud jste ode mne někdo dostal SMS, která Vám přišla nepatřičná, berte anebo nechte být.
_JiKo_: Jde o vyšší harmonické funkce abs(sin(x)), ne sin(x). Ta jich má spoustu.
racek,Šminka: bez matematiky si to prostě nevychutnáte, stejně tak, jako si jen se základy angličtiny nevychutnáte Shakespearovy sonety v originále.
Klárka: Já bych Ti třeba šeptal jinačí věci a čekal, co se bude dít...
Dědouch: Navrhni sezení, elektrolyt seženu :-)
Racek,Šminka: Ta moje, když si to přečetla, řekla:
"Vono ani nejni důležitý, aby tomu ženská nějak moc rozuměla, když jí chlap vyznává lásku, hlavně, že to vobčas udělá..." :-)
Klárka: Rozumím ;-)
_JiKo_,Albireo: :-))
jé sory sem se splet o minus jedničku 3 sloka je málo matemitická :-)
Albi no jo už to vidím ty absolutní svislice :-))
_JiKo_:
Zkus třeba tohle...
a pak napiš něco o tom, jak ta třetí sloka néni matematická :-)))
Ženatej: to je ono. Důležitý je tón hlasu. Já když mojí kočce říkám láskyplným hlasem: ty potvoro protivná, tak děsně přede :-))
Tohle je přesně můj šálek čaje (kafe nepiju).
Zvlášť mě dostaly ty
"ladné rozvoje
funkce |sin(x)|
a jejích vyšších (velmi) harmonických".
Tipuji
vyšší harmonické funkce sin x ?:-))
ale jo vím jak si to mám představit :-)))
Paráda :-))
(2 sloka utíká z matematiky)
seš první kdo zašrouboval Furiérův rozvoj do blábolení vo ženský...Chtěl bych bejt tvuj psychoelektrolitik.
Pánové, má to jednu vadu, a to že nejsem dobrá v matematice. Takže by to chtělo nějaký překlad do češtiny, třeba 2.díl.
Nerozumím odbornejm termitům, ale přesto /nebo proto? / se mi to líbí :-)))