Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKnedlíkový anděl
04. 01. 2001
6
0
4490
Autor
suvicka
Anděl přecpaný bramborovýma knedlíkama
Se škvarkama
A se zelím! Výhled z okna
Smrk
Zdopovaný dehtem
Ověšený světýlky
Jaké by bylo viset na tom stromě?
Jako anděl
Nehybný
S plastikovými křídly
Andělé se přeci visí na stromečky!
Třeba nejsem anděl
Ale chtěla bych -
- jen tak se klátit ve větru
Houpat nožičkama
Asi chci být anděl
Asi na to nemám
Slůůůníčko
16. 01. 2005
Klácení ve větru - proč ne? Ale vem si alespoň šálu, ať mi nenastydneš.
Ajta krajta... jsou různí andělé. Třeba PuPPet znal jednoho a ten měl černou krev a peří havraní...
To by se Ti to plácalo na zadek, co, Merle? ;-)))
když chceš lítat, je lepší mít někoho, kdo čeká dole se sítí, pytlíkem peří a lepidlem... je zbytečný přidávat další náplasti
a to si piš, že se rozčílím, ohnu tě přes koleno a uvidíš, proč mi septimání dali přiléhavou přezdívku ZLÝ LÁĎA :-))
Merle: Proč??? :o)
PS: neřikali ti spíš Strašný Láďa? ;o)
sůvě jedno nezodpovědný, na ten zadek ti naplácám taky... stejně seš anděl, kterej se maskuje za sovu, aby nějak vysvětlil světu, že umí lítat...
jujda, sůvičko, to je depka, napsaný je to suprově, jenom doufám, že až takovej anděl nejsi (!)
človíčku můj zlatý, v úctě smekám....
to je tak hezky napsané, že nemá cenu cokoliv dodávat, já bych řekl zvonivě, ano, tak nějak mi to hezky zvonivě zní...a trochu prší,a je tak nějak lezavo venku a přece by člověk chtěl, chtěl jít ven, do toho uplakánkového počasí a jestli by mu bylo dobře??? Kdopak ví???
Fakt, paráda....