Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeubránil jsem se
07. 01. 2001
2
0
1435
Autor
Basnilek
Je zima však jaro je v nás
je zima přečkám ten čas,
kdy nemůžu se rozhodnout
co s mou láskou podniknout
bráním se jí statečne
marně snad i zbytečně
lásku nejde zatratit
jde ji najít ale jak ji neztratit
a tak sedím píšu básně
snad jí budou znít krásně
Jsem rád, že se alespoň někomu líbí moje básničky, alespoň trošku to zahřeje a teď ještě to sluníčku, je mě celkem fajn.
Kdyz je clovek zamilovany pise od srdce a nemysli pritom na rytmus ani na gramatiku, ale to je na tom to nejkrasnejsi. *)
SimontheScimitar
01. 02. 2001
ja budu mit krotiku takrka technickeho razu:
a. bud carky delej nebo je nedelej vubec
b. rym krasne/basne neni moc originalni...
Jnak ti nechci brat tvou zamilovanost, naopka: preju ti hodne stesti :)
ps.Ten vers "marne snad i zbytecne( je jak vystrizenej z Matuskovy Terezy...
Jenom je otázka, co to s ní udělá ... básničky (ani ic jiného) někdy nezabírají a někdy může být i na škodu, když odhalíš to, co cítíš (znám to)
Jsem tu nový asi od tří králů a do arény dávám vše, aby se sešlo více kritik.Díky za vše a všem.
Tak jí je dej přečíst :)) Jo to se řekne, ale je to moc pěkná básnička. Proč si je nechce přečíst??
Astalavista
07. 01. 2001
Číst si je možná chce ale nedovedu ji je dát napsal jsem jí adresu sem ,ale na papíře je to lepší co myslíte?Psát se teprve učím,ale dík za radu.
Tož když už je to v aréně - má to jednu (pro mě) děsivou nectnost - když JÁ se nemůžu rozhodnout, gramatika velí, aby v dalším verši bylo co se SVOU láskou...:)