Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV noci jsme si byli blízcí
22. 07. 2005
16
0
5474
Autor
Pacer
Ráno snídáš horoskopy
večeříváš pověry
v noci byli jsme si blízcí
jen potřebou nevěry
jenže teď
z odpadkového koše
rozkoše
vylézají skřítci
od pana Bosche
jak jsou mi ti prevíti
poránu podobný
rozměňujem
ve směnárně noci
velkou lásku
na drobný
Tak to blbůstka je, ale s atakem za její hranice. Je docela obdivuhodné, kolik drobných postřehů zde v Písmákovi uvádíš na téma - muž a žena.
Jiří, dík, chyběly mi tvé laskavé návštěvy. A - to jen neumělá ruka opisuje, co slábnoucí zrak ze života zahlédne:))
Nika141888
22. 07. 2005
Dík za milé návštěvy:)) Ti první bohužel četli jinou verzi první sloky..omlouvám se
Zbora: prosím ano, přídavná jména ano:)))
Norsko, Zuzul..dík za připomínky, ale tady si budu trvat na svém. Obojí..jak směnárna noci, tak potřeba nevěry bylo myšleno vážně..odpozorováno..potvrzeno. Možná jsem to napsal celé blbě, ale vím, že v takových případech nejde o sex, ale potřebu nevěry, pomstít se..ublížit v sobě druhému..no, neumím to holt:))
potřeba ublížit...tohle nechápu víš, já vím, že se to dělá..ale nechápu to...ani toho, kdo to vědomky dělá
chodím i jinam na chat, ale ze zcela jiných důvodů než většina lidí..jak tak koukám
Opět díky dnešním návštěvám:)
Norsko: :) já to nebral úkorně, dík
Listárna: dík za pravidelné návštěvy - neuměle popisuji život:)
ulita: tak to se hrozně mýlíš, HieroBosch má většinu obrazů skřítky a jinými paskřivci prolezlou:)
Parasoud: máš velmi správný, racionální přístup!! :)
Všem pěkný pokud možno slunný weekend !
tři_černí_mravenci
22. 07. 2005
že má obrazy čímsi prolezlé to samozřejmě vím, ale přečti si jakoukoliv monografii, o skřítcích tam nenajdeš ani slovo, musíš na sever...
pro mě je Bosch srdeční záležitost, a "skřítci" jsou hodně vulgární výklad, tak mi to nedalo.
Cat:: o tom žádná:)) dík
Paraandrograf: :)) na rozdíl od kočky, zvl. je li použit prášek Árijec:))
ulita: potvůrko podivná, omlouvám se tobě i Boschovi za špatný výraz:))
Para: ovšem takto vyprané sleepy smí hodnotit jen slepý:)
Být dneska soudný den, tak padají veselé rozsudky :))) Měj se
ulita: neomlouvej se, kosmonauti musí používat stále stejná, jednoznačná srozumitelná slova, roger:))
Hm, tak v tom případě Vztek a Zapomnetlivost budou námětem příštích blbostí:))