Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGenerationNext->
Výběr: Petr_Pan, zaki, Print, Smilly, Milly
22. 07. 2005
50
10
9791
Autor
G_B_Show
Jsme kýbl lidí
co miluje Pink Floydy
a každej lichej den
sám sebe
nenávidí
Jsme vzpomínka
na bezstarostnou chuť lipa
z dětskejch let
Jsme oči
co by chtěly
nevidět
Tu
sterilitu
duší
/ v gumovejch rukavicích
s nikotinem v plicích /
černé brýle sluší
jim
stínům
vyplakaným
A my
místo krve Cola v žilách
/ voda v prášku
podražila /
Rveme si do vagín
umělý penisy
a jeden po druhym
skládáme demisi
Na Život
Vlas PO VLASU
trháme lásku líně
/ srdce jak návnada
k nášlapný mině /
To jediný co zbylo
po květině
je _vzpomínka na krásu_
10 názorů
vymysliet basen, ako to nebyt... to by bolo umenie
zatial mi staci aj toto ***
Tuhle jsem dost četla v "Pod koněm v 8".. :-)
Čím dál tím hezčí.....
-t- -V-
Skafararix
11. 03. 2007Bezprizorný
22. 10. 2006
Sou konexe a Konexe.... Neco se vyplati, a neco ne.... Na druhou stranu jde o uhel pohledu.... Sakra sem se do toho nejak zamotal....bla bla bla....je dobre za tam budes cist - to bude Show!!! :-))
Az kdyz s vama pojedu na tu vysocinu...driv ne (ted o vikendu jedu do toho istambulu...)
Nevim, synchronicita :-)). To musis mit spravny konekse (ja sem ti o tom nerikal?) Ale na vysocinu se uz tesim, tak koukej taky jet!!!!!!!
no já tam budu bohužel asi číst, ale nějak se mi přestalo chtít...
Jenže už jsem to slíbil :-/
chjo
povídej o konexích !! :-)
No dnes turandot organizovala ten sraz - řikám tomu přehlídka..
:-)
už jsem byl pryč, když jsi napsal...
co když to byla jenom moje sugesce, když o tom teď píšu - stalo se mi to, když jsem přemejšlel nad jednou z postav - možná jsem se jen snažil vžít abych to líp napsal, ale fakt nevim.....ten pocit tam zase na druhou stranu byl, třeba to mohlo bejt jeho uvědomění a připuštění....
a dneska ráno byl ten obraz docela hustej :-)
takovej správně fantaskní, měl jsem z něho docela radost, i když jsem tušil, že nesymbolizuje nic upřímnýho, spíš jakoby povrchnost - což by nakonec docela odpovídalo -alkoholový štěstí- jenže já teď vůbec nepiju, takže ten spoj´tady moc jasnej neni. Možná je to tim, že jsem četl toho Kerouacka před spanim - tam je ho naopak spousta, docela jsem se do toho vžíval - myslim si, že zrovna na něj co se týče beatníků neplatí tvoje štítivý definice, je o dost jinej, než všichni který jsem čet. J e z něj cejtit obrovskej talent a schopnost říct pravdu naprosto srozumitelně, ale to jsem se zamotal....
chmm, takhle myslet na papír...nemá to vůbec žádnej systém, vůbec se s tim nedá pracovat......no nic
co jsem to chtěl říct...asi..?...hezkej den? :-)
Ten sen byl docela dobrej....rozhodne me pobavil...takhle kdyz te po ranu vzbudi SMS :-))...... Ale aby se z toho dalo neco usoudit, tak to chce vic snu.....dulezity veci maji tendenci se vracet. Taky musis zapsat, jak to na tebe pusobi...totiz ten sen....jestli si mel strach nebo tak. O snech se neda psat, ale hovorit...takhle je to hruza.
Ja ted ctu Junga....takze mi sem zadny pubertaky netahej.. ;-)
No tak jo...hezkej den! :-)
budeš zítra na tý písmícký přehlídce ??
no jo, čti si toho cvýho seschlýho praotce a mě přenech život :-)
Ne to neni vtipny, tomu se rika synchronicita ;-).... A proc si tam nesel? Ses blazen ci co? :-)
Nezdalo se ti posledni dobou neco? Zkus si ted chvili zapisovat sny....nam pocit, ze spolecnymi silami by sme jeste mohli zachranit situaci... Pred usnutim si vzdycky rekni, ze az se ti bude zdat sen, ze se musis probudit. Mej u postele pripravenej zapisnik s tuzkou. Napis co nejvic detailu a snaz se o tom pri psani nepremyslet... Kdyby si mel pocit, ze musis neco nakreslit, tak nevahej a kresly...svlaste vsechny symboly a tak neprodlene zakresli...
:-)
Koka Kola
(Strummer/Jones)
Elevator! Going up!
In the gleaming corridors of the 51st floor
The money can be made if you really want some more
Executive decision-a clinical precision
Jumping from the windows-filled with indecision
I get good advice from the advertising world
Treat me nice says the party girl
Koke adds life where there isn't any
So freeze, man, freeze
It's the pause that refreshes in the corridors of power
When top men need a top up long before the happy hour
Your snakeskin suit and your alligator boot
You won't need a launderette, you can send them to the vet!
I get my advice from the advertising world
Treat me nice says the party girl
Koke adds life where there isn't any
So freeze, man, freeze
Koka Kola advertising and kokaine
Strolling down the Broadway in the rain
Neon light sign says it
I read it in the paper-they're crazy!
Suit your life, maybe so
In the White House-I know
All Over Berlin (they've been doing it for years)
And in Manhattan!
Coming through the door is a snub nose 44
What the barrel can't snort it can spatter on the floor
Your eyeballs feel like pinballs
And your tongue feels like a fish
You're leaping from the windows-saying don't
Ayaiiiiirrrghhh! *@!!*@!!*!
Don't give me none of this!
I get good advice from the advertising world
Treat me nice says the party girl
Koke adds life where there isn't any
So freeze, man, freeze
Hit the deck!
The Clash....London calling.....
A jeste kdzbz si to slisel....nektery casti pisnicky znej jako takovi ty vybery pro supermarkety a mekdonaldy (jak sou na nich i bitls)
mam pocit že už jsem to někdy slyšel...ale co já vim
dneska večer jsem se brouzdal po sídlišti a pořád měl pocit jako kdyby mě někdo chytal za rameno a tahal úplně jinym směrem a to pořád tim samym.... ale nešel jsem tam ...
co tam asi bylo ??
Nevim, musis se naucit poslouchat svoji intuici....
Je hloupost nejit tam, takhle se mi uz stali jedny z nejlepsich veci ....
Hehe, to je docela vtipný - na tohle téma zrovna narážim v povídce :-)
Pablo_honey
09. 10. 2005CheGuevara
30. 09. 2005
dík, od tebe si ty kritiky vážim nějak víc, protože vim, že je ti básnění tady vcelku fuk, nemáš potřebu vyměňovat tipy a tak ten názor může bejt jenom upřímnej
tohle mě teda potěšilo...húúúú :-)))
ac me to tesi, stejne ti neverim.
ale mam pocit, ze jsem se dostal nekam, kam jsem nemel.
az najdu cestu zpatky
ted se budu kochat JA tebou, dilkama
jen mi nelichoť...
nebylo by moc drzé poprosit tě o nějaké tvoje básně?
kdyby se jednoho dne objevily na dizz@seznam.cz
udělal bys mi velkou radost.
fakt z tebe žasnu, bez legrace, jen mě mrzí, že jsem tě obejvil až když jsi smazaný...některý veršea myšlenky mi úplně mluvěj z hlavy, některý obrazy co jsem měl v hlavě a nevěděl jak je použít, jsi ty dal do básně takovým skvělým způsobem, že já bych na to nepřišel a tak se ani nezlobím, že jsem je nepoužil sám...
snad tě ještě zastihnu v připojení..:-)
avi
té kritice moc dobře nerozumím, formalismům ano, ale cupování obrazů - to nevím jak myslíš..?
v přemýšlení nad odsazením, velkými písmeny, podtržítky a závorkami se mi tvoje obrazy trhají... jako bys mě chtěl rušit... a přitom ty obrazy stačí samy o sobě... nahatý... protože v sobě mají všechno... možná v tom máš záměr... ale ten nečtu ani rozumem, ani citem...
To je kvůli recitaci, možná spíš i pro moji lepší orientaci - ale máš pravdu, dělám to docela často. Ty pauzy využívám taky trochu k tomu, aby nechal doznít předchozí obraz nebo myšlenku. nemám rád, když se to hned přebíjí něčím jiným..
Každopádně díky za názor.
tak jsem našel čas i na tebe... čtu to rád... ale těch formalismů je možná až moc... proč cupovat obrazy veskrz naskrz dobrý, stroze krásný... krásně strohý...
nejčastějc se tady objevuje hodnocení: skvělé ... je to blbý slovo, ale musím uznat, že se sem hodí ...
naštěstí neumím psát hlubší kritiky, protože si myslím, že ty se sem moc nehodí, i když o ně stojíš ...
tebe bych
hrozně rád poznal
nebo aspoň přečetl něco nového...asi se tě ptá kopa lidí, ale
můžem se v blízký době těšit na návrat?
nebo aspoň jednu/dvě básně...
tuhle sem nějak minula, ale teď si teda tipnu jak cyp..skvělé skvělé skvělé
*
GenerationNext bylo před nějakou doubou heslem pro reklamní kampaň CocaColy a tyhle kampaně jsou odrazem doby - musej vyhmátnout, co se lidem líbí
STYL
já to jen reflektoval
P.F. jsou aktuální pořád nebo aspoň daleko víc, než jakákoliv píseň/skupina z týhle doby, na kterou se po pár měsících ihned zapomene
na ně ne-protože je v nich ta opravdovost, která dneska chybí a tím jsou pro mě symbolem lidí, které spojuje tohle myšlení
to poslouchání starejch věcí (Hendrix, Beatles, Joplin, blabla..)
je z části póza a z části touha po něčem skutečnym, po něčem co neni z plastu a digitálních součástek
píšu o náhražkách a falešnejch ksichtech tady
A oni mi slouží jako protipól, kterej chybí
symbol pro tu naší GenerationNext
a navíc pěkně hrajou :-)
ta heslovitost s rytmem na druhou stranu vynikne při recitaci
(a já to skládal práve s křikem nad krabicí rozlitého červeného)
takže to z toho je možná i znát :-)
ale jestli je lepší to nebo ono...kdyby šlo o konkrétní zážitek, měl bych daleko svázanější ruce, ale nemám k téhle básni protiváhu, takže těžko soudit
každopádně dík za jedinou vážnou kritiku
(dík:-)
U tohoto typu básní, které pro své téma jsou opakovaně psány, je lépe se odrazit od nějakého konkrétního zážitku než od obecně známých heslovitě podávaných pravd. Báseň má i své nápady, není špatná, ale právě ta heslovitost umocněná navíc i poměrně dynamickým rytmem básně z ní dělá víc křik než poezii. A to je škoda, protože s obsahem lze souhlasit.
(bá)SNíLEK
22. 07. 2005pozorovatel
22. 07. 2005kontraphunka
22. 07. 2005
jej ale to je krásný, a dobře, moc dobře napsaný... celý... moc
spiriT*
huuuu..
Slza_hvězd
22. 07. 2005
jak to čtu podruhy a neco mi tu k tomu hraje tak se mi chce uplne brecet.. sakra.