Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHluchá vrba
Výběr: Jinovata, Print
22. 07. 2005
26
1
4486
Autor
Zbora
Polibek na hluchou vrbu
Řeky plné stigmat hvězd
Nohou na noze se drbu
V suché vrbě hluchá pěst
1 názor
Možná by bylo čistší dodržet vázanost stop... Jinak je rozhodně zajímavá, pěkná :-)
Díky kassiope...od některých lidí mi reakce typu -ano, ne- úplně postačují k tomu, abych si vytvořil racionální pohled na svůj počin...ještě jednou díky za ně. Budu rád, když mě zase někdy navštívíš .o)
Nika141888
22. 07. 2005
řeky plné stigmat hvězd je působívé, jako všechno, co zní složitě, co ale znamená v suché vrbě hluchá pěst?
Augustin_Šípek
22. 07. 2005
souhlasím s předřečníky..stigmata hvězd jo, o hluché pěsti budu muset přemýšlet..tedy pokud nenapovíš tupci:))*
tři_černí_mravenci
22. 07. 2005
Děkuju vám všem za zastavení a reakce.
Nekteří z vás si jistě pamatují, jak detailně jsem dříve některé své výtvory rozebíral, ve snaze osvětlit jejich smysl, většinou na úkor jich samotných :o)) ...v současnosti tady publikuju pouze dílka, o kterých se domnívám, že jsou alespoň rámcově srozumitelná...přestal jsem experimentovat. Proto už nechci slovo od slova vysvětlovat :o) ...Je to o válce a bezmoci z ní vyplývající. I když kolikrát ani nejde tak o nalezení konkrétního smyslu, jako spíše o postižení pocitu, atmosféry...i nekonkrétní. Mně osobně dokonce někdy postačuje krása slov, které spojením do celku vytvářejí nevšední obrazy. Nemusím chápat, nemusím cítit, postačuje mi imaginace :o))
Ještě jednou díky a hezký víkend přeju.
tři_černí_mravenci
22. 07. 2005tři_černí_mravenci
22. 07. 2005
Nezlobte se, že ještě otravuju. Teď se mi tady naskytla krásná možnost, jak lépe osvětlit první část své miniaturu a zároveň ji nechat porovnat s obsáhlejším textem. Autor Hrozinka před okamžikem vložil/a dílo VRBA. Pokud máte zájem, je ZDE
Mravenečci: střídavě levou na pravé a pravou na levé. Zkoušel jsem to i levou na levé a pravou na pravé, ale jde to velmi ztuha :o)
no ano..jen ty to tam máš v těch dvou řádcích celé...prostě je to pro Ty, co umějí číst i to " mezi"