Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMetabolismus vzteku
25. 07. 2005
21
0
3600
Autor
Pacer
Ano
pokaždé dokážeš vstřebat
rozjitřeným povrchem svého těla
mé vzteky
a bezmoce
a kdesi uvnitř
vědecky dosud nepopsaným
metabolickým procesem
je přeměníš
na konejšivou únavu
a pak je za mne
někde v ústraní kuchyně
vypláčeš nad cibulí
Markel, dík za náštěvy..prosím, navštiv i vztek, aby dojem byl komplexní:)) pěkné odpoledne!
tip - za galantnost, ale též podle mne bezchybnou plynulost básně, myslím že do několika měsíců budeš psát volným veršem, nejen, že se ti v něm daří, ale mám dojem, že tě začíná i víc bavit a tato je opravdu fajn - malinký překlep ve slově - ale už tam není, asi teď sedíš u počítače a opravils ho.
Moc mne potěší, když na moje blbůstky přijde někdo pár dní poté, co již zmizela ze skla hlavního seznamu. V nevirtuálním světě bych za do (dle pohlaví) rozdával kytku či panáka..tady alespoň poděkuji.
Jiří, vlídností přístupu ze mne děláš závisláka na tvých kritikách:)
APP, já jsem nic neopravoval - to by mohl jedině ten pomlouvaný a neoblíbený správce serveru :))
Semipalakva
27. 07. 2005
no, myslím že to není tak úplně, nějaký vzteky jsem taky vstřebávala brrrrrrrrrrrrrrrrr
ža by šly vyplakat nad cibulí....
Čokoládová
25. 07. 2005
no, podle prologu to až tak zařízený není :)
myšlenka dobrá, zpracování slabší
Milí návštěvníci díky! Pěkně se tady ukázaly (zřejmě) věkové rozdíly..teda v tom, jak kdo chápe tu cibuli..trošku závidím těm, kterým to připadlo blbé :))
Krásný den bez vzteků a bez pláčů:))
máš to vystižené dobře, jenže mě to ráno dost vzalo...zažito...:))cibule je právě výborná!
tedy tip, dodatečně....:))
dadíková, to teda obdiv a dík:)) už jsem se bál, že je diametrálně odlišný moravský a slovenský přístup k témuž:))
ne.....jen jsem to najednou uviděla v tom mezním stavu, víš....:))
a ten mezní stav nesnesu...
mně se to netýká.....
když tak pána tvorstva....:))
já jsem ta, která pak vstřebává
fuj tajksl
:)) mno jo, ale my, co známe Zelenou míli, víme, co takový nastřádaný materiál časem dokáže:))
Já mizím domů ( po 4 dnech) ahoj zítra:))
vědecky dosud nepopsaný metabolický proces :-))) a skvělý závěr.... TIP