Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJá jsem prostě nej... redaktor
24. 07. 2005
3
1
1084
Autor
JeNyk2
Na mnje nikte nwmá
zvedá m Á křídla, v tvén OBJETÍ, ...ale povolíš, a eště rád,
...myslim já, ale mejlit se můžu.....
hlavně esi si moc nenebančila
kebuli...
---a tu fci mi, čéče, nějako dali....
píčovině...
s tim něco udělej sám, mně se nechce zatim....
NO, TO BYCHOM MĚLI, ČEEEEEES!!!!JENYK.
-a chxi do zletého výsěru
1 názor
no vidím že to tady začíná pěkně smrdět odpadem "lidských" vlastností
parodie? ano to beru......ale tohle??? zdaleka ne
JeNyk2: Nikdo ti přeci nezakazuje psát jakoukoliv satiru. Tvoř si volně, tvoř si svázaně, tvoř si jak chceš. Ale neposílej mi ty avíza, jasný? Přijal jsem to dílo záporně a tím to pro mne hasne, nechci o tom dál vědět.
Proč si to nevyřídíte někde jinde? Anebo mi alespoň neposílejte pořád avíza.
Nééééé, von Jenyk je mé alterego, jááá teďf jsem budut psátr věci co jako redatrkot nechsi psáát, to je sravdy néééé. Tohle je zlatý výběrt z mých treftných komentářůl, tak wo cogoo??? Čeeeeeeeeeeesss!!!
jeNyku2, prosím, ušetři mě, nechci se toho zúčastňovat. Neposílej mi avíza. Díky.
Červený Horkáči-OK, najdi si mě, i já znám způsoby jak se hledají počítače, třeba tento vzkaz ti píšu z domova, přes počítač z blízký IKavárny, kde jsem si náhodou obšlehel IP atd. Nechápu, že ti tak vadí satyra, vše co jsem udělal, byla jakási koláž z výroků jenyka, tím jsem ho nechtěl urazit ani zesměšnit, jen to zkrátka zkusit, jak na to písmácká veřejnost příjme. No nic moc, je tu prostě okruh "Superautorů", kteří mohou být sprostí a psát úplné blbosti a přesto budou nej. - Tak s tím jděte do.... Velmi mě to zklamalo, myslel jsem, že na písmáku může člověk volně tvořit- není tomu tak a kdo tvrdí něco jiného, patří již mezi ty "vyvolené", takže přeji mnoho dalších úspěchů a třeba někdy, až si sem člověk bude moct psát úplně svobodně, se zase uvidíme. Čeeeees J. S.
Slůůůníčko
24. 07. 2005
Jéééé, baámn sde to nelíbií mazlícoi ?? Tdejte TIP ne?? Prdol dííkecc, čeeeeees
Slůůůníčko
24. 07. 2005
Zdá se mi to, anebo se z Písmáka stává solidní blitka? Nebo mi něco podstatného uniklo?
Nééééééééé, tooo je jenb takouvý pokusr. Skite nepruď - trigate žádná blitkas to je demojkracie je to přesce dobrtý nápad udělatz výběr z vlastnních komnentářů. Ale kde sou Vaše Tipy Mazlové???? Čeeeeeeeeeeeeeeeees. To je naftalandža mít svéé druhjé jááá...