Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se"R"
Autor
Renas
Túlam sa mestom s cigaretou v papuli, zo slúchadiel mi prúdi do uší SUNSHINE (!!!). V ruke držím liter červeného drahokamu (rubíny) za 40 Sk a vyzerám sám. Som sám. Míňam hlúčiky smejúcich sa puberťákov a serú ma len preto, že nie som ako oni. Bezstarostný. Mračím sa na nich, aby videli, čo si o nich myslím. Nuda. Občas tyčka na chodníku a inak nič. Kráčam a niekoho zúfalo hľadám. Niekoho, kto tu proste nie je. To však nie je to, čo vy chcete počuť a preto mlčím. Nenachádzam slov. Som osamelý chodec.
Snáď len mesiac v splne a vlkodlačie sny o panenskej krvi na prestieradle. Rubíny a zafíry a smaragdy a opály miesto očí. Ústa do „O“. Šukacie bábiky ožili v letných šatách. Prerušený tok myšlienok prúdiaci k špirále sna. Pozerám do mláky ako do zrkadla a vchádzam do nej, aby som sa vynoril na opačnej strane vesmíru. Iný ako včera, iný ako dnes. Lúza blbá.
V nejakom časopise som čítal, že do módy prichádzajú odstávajúce uši. Stretol som dnes mnoho ľudí pýšiacich sa úžasnými blatníkmi. Plastickým chirurgom sa mastia peňaženky ako nikdy predtým. „Ty vole... Ty ešte nemáš odstávajúce uši? Cha! Pozri na moje!“